پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد قانون ۷۰-۳۰ گفت: باشگاه سپاهان لطف کرد چون قانونی وجود ندارد و تا حالا در عمر فوتبالی‌ام چنین چیزی ندیدم؛ این قانون هم تو دل دوستان بود و یادشان رفته بود که آن را مطرح کنند!

امیر قلعه‌نویی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس تهران اظهار داشت: انشالله که در شب‌های قدر برای همه ما خوب مقدر شده باشد و بهترین‌ها برای همه رقم خورده باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: بیایید بازی فردا را جشن فوتبالی بدانیم و به آن افتخار کنیم و دوستان هرچقدر خواستند به من توهین کنند، ولی کاری نکنیم که به کسی آسیبی برسد.

وی افزود: هرکسی که می‌آید برای دیدن فوتبال می‌آید و خواهش می‌کنم تحت تاثیر قرار نگیرید ولی تا جایی که خواستید به من فحاشی کنید و مشکلی ندارد، ولی کاری کنید از فوتبال لذت ببریم.

قلعه‌نویی مطرح کرد: خوشحال هستم که مردم خوشحال شدند و به خیلی از مسائل رسیدند که سپاهان مظلوم بود؛ نخستین بازی که آمدم محروم بودم و گران‌ترین گوجه دنیا هم برای امیر قلعه‌نویی بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: خوشحال هستم که بالایی اگر بخواهد به کسی عزت دهد، می‌دهد و در فصل گذشته با همه ناعدالتی‌ها و حق‌خوری‌ها نتایج خوبی گرفتیم؛ همه این رفتارها علیه من بوده است و اگر کس دیگری بود شاید این‌گونه رفتارها نمی‌شد.

وی ادامه داد: خوشحالم مردم جشن گرفتند و امیدوارم سال آینده تیم خوبی را به مراتب بهتر ببندیم؛ به پرسپولیس بابت قهرمانی تبریک می‌گویم ولی مسائلی به وجود آمده است که هواداران این دو تیم خوب، رفتارهایی داشته باشند که درست نبوده است.

قلعه‌نویی در مورد بازی فردا گفت: امیدوارم فردا یک روند جدید باشد و توقع از این مسابقه بالاست و یک تیم به فینال می‌رود که امیدوارم ما باشیم؛ حق ماست که در فینال خودمان را ببینیم و پرسپولیس هم تیم خوبی است ولی ما هم بعد از لیگ تمرینات خوبی داشتیم و به این خودباوری رسیدیم که می‌توانستیم قهرمان لیگ هم شویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ابراز داشت: در این مدت یک مسابقه هم با تیم دانشجویان داشتیم ولی پرسپولیس هم تیم خوبی است و خط هافبک خوبی دارد، اما همان‌طوری که در تهران بازی کردیم، بازهم خط میانه آن‌ها را می‌بندیم و در این مسابقه که مقابل هواداران‌مان بازی می‌کنیم، به مراتب روند بهتری خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: از خبرنگاران هم تشکر می‌کنم که بدون ادعا قلم‌شان را نفروختند و همه جا ما را تنها نگذاشتند و فردا امیدواریم به عنوان یار دوزادهم، کسانی که نسبت به قلم‌شان حرمت و شرف دارند را همراهی کنند.

قلعه‌نویی در مورد سال آینده افزود: گزینه اول و دوم و سوم من سپاهان است چون اصفهان و هوادران این شهر را دوست دارم؛ آدمی هستم که رک صحبت می‌کنم و تاکنون هم بابت آن هزینه زیادی دادم اما زمانی که تیم را تحویل گرفتیم، با کمک عظیمیان حمایت خوبی در اختیار ما قرار گرفت ولی باتوجه به افزایش نرخ ارز بودجه ما یک سوم شد که با کمک او توانستیم بودجه را افزایش دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان عنوان کرد: در ۲۵ تیم سپاهان قهرمان شد و با تلاش عظیمیان بود که سپاهان شرایط خودش را پیدا کند؛ سال دیگر هواداران یا دومی یا قهرمانی از ما می‌خواهند و در این شرایط متر ما استقلال، پرسپولیس، تراکتور یا سایر تیم‌هایی هستند که در اندازه مدعی ظاهر می‌شوند و رقابت کنند و از سوی دیگر بازیکنان ما باید در حد تیم‌های آسیایی باشد.

وی ادامه داد: در همین راستا باید تیمی را ببندیم که درخور شان هواداران باشد و حالا باید دید دوستان با این برنامه‌ ما توافق می‌کند یا خیر.

قلعه‌نویی در مورد اتفاقات بازی قبلی سپاهان و پرسپولیس، گفت: مانده‌ام که چرا این ناعدالتی‌ها باید در مورد قلعه‌نویی رخ دهد؛ پیش از مسابقه به درخواست نیروهای انتظامی و باتوجه به التهابات روی سکو، مهدی کیانی و رسول نویدکیا را به میان هواداران فرستادیم که آن‌ها هم تا زمانی که اتفاقات سکوهای بالایی رخ نداده بود، آرام بودند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: کمیته انضباطی این‌ها را نمی‌بیند و ۹۰ دقیقه به من فحاشی کردند، ولی هیچ‌کسی هیچ اقدامی انجام نداد و واقعا تعجب می‌کنم و بیشتر از آقای تورک متعجبم و در نهایت هم من را بابت نشست نرفتند، می‌خواهند؛ در حالی که اکنون هم برانکو به نشست نیامده است.

وی اظهار کرد: ولی مردم به خوبی خودشان همه چیز را متوجه می‌شوند و ظلم پایدار نمی‌ماند؛ برخی جوانان باتوجه به مشکلات فراوان به ورزشگاه می‌آیند و حالا اگر فحاشی هم به من کنند، مشکلی ندارد.

قلعه‌نویی در مورد قانون ۷۰-۳۰ عنوان کرد: باشگاه سپاهان لطف کرد چون قانونی وجود ندارد و تاحالا در عمر فوتبالی‌ام چنین چیزی ندیدم؛ این قانون هم احتمالا در دل دوستان بود و یادشان رفته بود که آن را مطرح کنند!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اذعان داشت: به بازیکنان هم تاکید کردم که مصاحبه نکنند؛ علی کریمی، دایی، سیدجلال حسینی و … همه آمدند و دیدید که چه رفتاری با آن‌ها شد و مشخص می‌شود که همه چیز باشگاه سپاهان جام نیست و اخلاق‌مداری نسبت به ورزش است.

وی ادامه داد: کارهایی که سپاهان و ذوب‌آهن برای ورزش می‌کنند، کجا انجام می‌شود؛ ۳ هزار ورزشکار داریم که در ۲۵ رشته قهرمان شده‌اند ولی در ایران متاسفانه شغل برخی‌ها بخل و خساست شده است.

قلعه‌نویی با بیان اینکه امیدوارم رفاقتی که من و برانکو داریم در سکوها آرامش ایجاد کند، در مورد فصل بعد گفت: لیست ورودی و خروجی هنوز نداده‌ایم و باید جام‌حذفی مشخص شود و بعد ببنیم دوستان ما را می‌خواهند و در ادامه لیست هم را ارائه می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد سرمربی جدید تیم ملی، افزود: امیدوارم آمدن ویلتموس منشا خیر شود و چون از آن طرف آمده احترام بیشتری به او گذاشته خواهد شد؛ فدراسیون زحمت‌کشی داریم ولی در سال‌های گذشته چهارچوب‌ها مشخص نبود و جابجایی‌های زیادی داشتیم و امید است دیگر این اتفاقات رخ ندهد.

وی ادامه داد: سرمربی جدید وظیفه‌اش این است که تیم را ایجاد کند و فدراسیون هم کاراهای ستادی را انجام دهد ولی در گذشته همه چیز قاطی شده بود؛ رسانه‌ها هم حمایت کنند و اولویت ما مردم ایران هستند و این افراد می‌آیند و می‌روند ولی ایران و ایرانی‌ می‌مانند.

قلعه‌نویی در پایان بیان کرد: ایرانی را باید قبول کنیم و ۱۰ سال هست که با این موضوع مبارزه می‌کنم و خوشبختانه دست این افراد که مخالف هستند، رو شده است و اگر این اتفاق رخ دهد، در همه رشته‌ها می‌توانیم جز ۲۰ کشور دنیا باشیم.

به گزارش فارس، سیامک قلیچ‌خانی مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان در مورد قانون ۷۰-۳۰ نظر باشگاه را گفت: کماکان به قانون فیفا استناد داشتیم که ۹۰-۱۰ باشد ولی باتوجه به شرایطی که وجود آمد، صراحتا رسم مهمان‌نوازی را اجرا کردیم تا ۳۰-۷۰ باشد؛ قانونی بودی که تصویب هیأت رئیسه لیگ را نداشته است و سازمان لیگ ابتدای فصل چنین موضوعی را مطرح کرده بودند ولی مصوبه نداشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)