پرسپولیس نیوز: مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای شروع بازی‌هایمان آماده‌ایم. البته همه عوامل بر وفق مراد نیست چون بعضی نفرات را نداریم اما حس غالب در تیم ما، حس پیروز شدن و برتری جویی است و انرژی زیادی وجود دارد.

مصطفی قنبرپور در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: بچه‌ها بعد از دوران سخت، پرفشار اما پر افتخار و ماندگاری که داشتند، استراحت خوبی را پشت سر گذاشتند و با یک برنامه آماده‌سازی سخت، آماده یک دوره فعالیت پرفشار دیگر هستند. آنچه مسلم است، بازیکنان هیچ یک از دیگر تیم‌ها به اندازه بچه‌های ما با سختی و فشار روبرو نخواهند شد. این مساله فقط به تعداد بازی‌های ما و نزدیکی آنها به یکدیگر مربوط نمی‌شود که بخشی از این دشواری است. مساله این است که وقتی می‌گوییم پرسپولیس با فاصله، پرطرفدارترین تیم است، یعنی بیش از همه تیم‌ها زیر ذره بین و موشکافی است و این دو عامل سطح توقع و انتظار از تیم و بچه‌ها را نسبت به سایر تیم‌ها و بازیکنان تساعدی بالا می‌برد.

وی ادامه داد: تیم‌های دیگر شاید مجال داشته باشند، در یکی دو بازی خوب نباشند یا در بعضی مسابقات انرژی کمتری بگذارند و این مساله یا دیده نشود یا اگر هم دیده شود خیلی روی آن زوم نکنند، اما چنین مواردی در پرسپولیس معنی و مفهوم ندارد. بچه‌های ما این حقایق را خوب می‌دانند و بسیار اهمیت دارد که حمایت همه جانبه‌ای از آنها انجام شود. نیازی به گفتن نیست که هواداران، برجسته‌ترین نقش را برای انرژی دادن به تیم دارند.

قنبرپور خاطرنشان کرد: تمرین‌ها، اردو و بازی‌های دوستانه خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم تا آماده نیم فصل دوم لیگ برتر، جام حذفی و دوره بعدی لیگ قهرمانان آسیا بشویم. پرسپولیس همیشه مورد توجه بوده است. حالا این توجه بیشتر هم شده است. فاصله بازی‌های ما خیلی نزدیک به یکدیگر است و آقای برانکو و اعضای کادر فنی با این نگاه تیم را آماده کردند. باشگاه هم تلاش خیلی زیادی دارد تا بهترین شرایط فراهم شود که اردوی قطر فقط یک نمونه‌اش بود. یک استراتژی مشخص هم داریم که همیشه آقای برانکو روی آن تاکید می‌کند و آن کسب حداکثر پیروزی ممکن از بازی‌ها است. حداقل خواسته ما برای این فصل ماندن در لیگ قهرمانان برای ادامه مسیر در فصل آینده و تکرار قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره زمان اضافه شدن ملی‌پوشان به تیم و شرایط بازیکنان مصدوم تصریح کرد: قبل از هر چیز به بچه‌های تیم ملی خسته نباشید می‌گویم. آنها تمام تلاش خودشان را کردند واقعا هم خوب بودند و لیاقت قهرمانی را داشتند. ولی فوتبال همین است و گاهی همه چیز در یک لحظه تغییر می‌کند.

از حالا باید خودمان را برای یک حضور خوب در جام جهانی بعدی آماده شویم که قبل از آن باید به آن راه پیدا کنیم. همچنین باید بهای لازم را به بچه‌های المپیکی خودمان بدهیم.

قنبرپور اضافه کرد: درباره زمان اضافه شدن بچه‌های ملی پوش، با آقای برانکو صحبت کردیم و قرار است سرمربی بعد از رسیدن بچه‌ها در این ارتباط اعلام نظر کند. فقط در مورد احمد نورالهی تاکید کردند که در فهرست بازی با سپید رود قرار بگیرد، چون از یک طرف محسن ربیع خواه دچار آسیب دیدگی شد و از سوی دیگر کمال کامیابی نیا محروم است.

درباره مصدومان هم وضعیت انصاری و ماهینی که از قبل معلوم است. عدم حضور ربیع‌خواه برای این بازی نیز از روزهای قبل مشخص شده بود ولی منتظریم ببینیم شرایط سید جلال حسینی چه خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)