پرسپولیس نیوز: مجمع سالانه شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس، بعد از ظهر امروز چهارشنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد و در جریان آن صورت‌های مالی سال گذشته، برنامه های آینده باشگاه و گزارش حسابرسان موشکافانه مورد بررسی قرار گرفت.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مجمع سالیانه شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس، امروز به ریاست دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و با حضور جمشید تقی‌زاده، معاون پارلمانی و مدیر کل حقوقی وزارت، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه در وزارتخانه برگزار شد.

در این جلسه‌، صورت‌های مالی و گزارش حسابرسان مربوط به سال مالی گذشته با دقت و موشکافانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و درباره بندهای مختلف آن، پرسش، پاسخ و تبادل نظر انجام شد. همچنین محمد حسن انصاریفرد گزارشی از برنامه های در دست اقدام، طرح های در حال پیگیری برای رفع مشکلات موجود و برنامه های آینده باشگاه و هیات مدیره ارایه کرد.

امروز چهارشنبه همچنین اعضای هیات مدیره و مدیرعامل، در نوبت صبح و در باشگاه تشکیل جلسه دادند. در جریان این جلسه آخرین بررسی روی صورت‌های مالی و حسابرسی صورت گرفت تا آن را آماده ارایه در نشست مجمع نمایند. همچنین درباره حفظ دانشگاه پرسپولیس و رفع مسایل قانونی آن تبادل نظر و تصمیم گیری شد. هیات مدیره همچنین در نشست امروز به بحث و بررسی دیگر مسایل باشگاه در حوزه های مختلف پرداخت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)