پرسپولیس نیوز: مدیربرنامه‌های رضا اسدی گفت: او از تمامی تیم های مطرح ایران پیشنهاد دارد اما با هیچ باشگاه حتی نشست هم نداشته ایم.

رضا اسدی یکی از بازیکنان مطرح در نقل و انتقالات که اسمش در اکثر تیم ها مطرح است. او علی‌رغم لینک شدن نامش به اکثر تیم های مطرح لیگ، بی سر و صدا ترین ستاره نقل و انتقالات است که اکنون صحبت از رقم پیشنهادی وی به استقلال و امضای قرارداد با پرسپولیس می‌شود اما در واقع هافبک ٢٢ ساله سایپا فعلا هیچ تصمیمی برای تیم بعدی ندارد.

مدیربرنامه‌های رضا اسدی درباره وضعیت آینده این بازیکن به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: رضا اسدی  هنوز هیچ تصمیمی برای تیم بعدی خود نگرفته و در حال استراحت است. عجله ای برای انتخاب تیم بعدی وجودندارد و با صبر تیم آینده را اعلام می کند. او بازیکن بزرگی است و یکی از بهترین استعدادهای فوتبال ایران است. بهترین بازیکنی که با وی در حال همکاری هستم، بی تردید رضا اسدی است. او آینده فوتبال ایران است و تصمیم برای تیم بعدی او باید با تامل بیشتری صورت بگیرد.

وی در مورد پیشنهادات اسدی گفت: او از تمامی تیم های مطرح ایران پیشنهاد دارد اما با هیچ باشگاه حتی نشست هم نداشته ایم. فقط به طور تلفنی با مدیر باشگاه صحبت کرده‌ام و جلسه ای تاکنون با باشگاهی نداشته ایم.

مدیر برنامه‌های اسدی مورد پیشنهادی که به پرسپولیس و استقلال و پرسپولیس داده است افزود: هیچ پیشنهادی تا این لحظه به هیچ باشگاه ایرانی داده نشده است و ما فقط شنونده پیشنهادات بوده ایم. یک باشگاه در ایران به وی پیشنهاد ٣٠٠ هزار دلاری ارائه کرد اما او هیچ جوابی به این پیشنهاد نداد. حتی در خواست جلسه هم نداد. نگاه اوبه بازی در خارج از ایران است و در تلاش برای این امر هستیم اما متاسفانه آدم های بسیاری در روز تماس می‌گیرند که پیشنهاد آن‌ها واقعی نیست یا به درد رضا نمی خورند. ما می‌خواهیم اگر او به خارج از ایران می رود به لیگ و تیمی برود که در شان او باشد و آینده اش را تضمین کند. او به هیچ وجه علاقه‌ای به شلوغ کاری ندارد و ما هم بی سر و صدا در حال بررسی پیشنهادات هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)