پرسپولیس نیوز: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت که دوست دارد در پرسپولیس بماند، اما باشگاه او را نمی‌خواهد.

محسن مسلمان در حاشیه جشن قهرمانی پرسپولیس گفت: در این جشن همه هستند و فقط بازیکنان نیستند. فکر کنم زمانی جشن خوبی برگزار می‌کنند که دیگر نباشیم!

وی در مورد دومین قهرمانی پیاپی پرسپولیس تصریح کرد: فکر کنم چون زود قهرمان شدیم، جذابیت لیگ کمتر شد. قهرمان شدن راحت اما قهرمان ماندن سخت است. ما تیم خوبی داشتیم و در نهایت قهرمان شدیم. دو بازی سخت در آسیا داریم که اگر با موفقیت سپری کنیم، فصل خوبی برای ما می‌شود.

هافبک پرسپولیس در واکنش به اینکه هواداران منتظر مشخص شدن وضعیت او هستند، گفت: من یک چیزی را باید بگویم، نه برای پرسپولیس منت می‌گذارم، نه حرفی دارم. هر کسی بخواهد برای پرسپولیس بازی کند، باید از خدایش باشد. همین که مردم صدایم می‌کنند، از پرسپولیس است. از خدایم است که برای پرسپولیس بازی کنم، اما تا الان باشگاه به هیچ کسی نگفته برای تمدید قرارداد بیاید. باشگاه منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالات است تا به یکسری باز بازیکنان بگوید آنها را نمی‌خواهد.

مسلمان ادامه داد: کمال کامیابی‌نیا نه با برانکو مشکل دارد، نه با فردی دیگر. او مهره کلیدی پرسپولیس است، اما چرا به او نمی‌گویند بیاید و قراردادت را تمدید کن؟ اگر من با کسی مشکلی دارم که ندارم، چرا نمی‌آیند این را بگویند؟ سلیقه برانکو دو سال این بوده که برای او بازی کنم، اما الان سلیقه‌اش نیست که بازی کنم. وظیفه‌ام این است که تمرین کنم، نه اخم. به تماشاگران پول ندادم که من را تشویق کنند.

وی افزود: باشگاه به ما گفته که هر کسی دوست داشت، بیاید و تمدید کند، این در شأن بازیکن پرسپولیس نیست. باز هم می‌گویم هر بازیکنی از خدایش باشد که در پرسپولیس بازی کند، اما نه اینکه در رختکن بگویند هر کسی دوست داشت بیاید و قراردادش را تمدید کند. سال اولی که آمدیم، نایب قهرمان شدیم و از منجلاب بیرون آمدیم، دو سال هم هست که قهرمان می‌شویم. باشگاه منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالات است تا یکسری را نخواهد که اولی‌اش من هستم. اگر باشگاه نگران بود، به ما می‌گفت بیایید و بگویید چه چیزی می‌خواهید. شاید من با ۱۰۰ میلیون بمانم یا دو میلیارد بخواهم. باشگاه باید بداند دردم چیست. باشگاه نمی‌داند چه کسی را می‌خواهد.

هافبک پرسپولیس در مورد اظهارات محمدرضا حاجی بیگی عضو هیئت مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: حاجی بیگی را اصلا نمی‌شناسم.

مسلمان در واکنش به جریمه‌هایی که از سوی باشگاه برای بازیکنان در نظر گرفته شده، گفت: هر کسی بماند، جریمه‌ را می‌بخشند. فکر می‌کنم به خاطر دو روز اعتصاب ۱۴۰ میلیون تومان جریمه شده‌ایم. سال گذشته هم ۲۰،۳۰ میلیون تومان هم به خاطر پیراهن جریمه شدیم. پیراهنی که ۴ میلیون تومان برای ما آب خورد. فکر کنم روی پیراهن ما طلا کار کرده بودند و پشت آن هم طلاکوبی شده بود!

وی افزود: برای من، فرشاد احمدزاده و کمال کامیابی‌نیا که اعتراض کرده بودیم، نزدیک به ۱۷۰ میلیون تومان جریمه کرده‌اند. مطمئنم حرف‌هایی که زده‌ام، خیلی‌ها از جمله گرشاسبی ناراحت می‌شوند. از خدایم هست که در پرسپولیس بمانم، اما باشگاه یک کلمه هم با ما صحبت نکرده است.

هافبک پرسپولیس در خصوص اینکه آیا پیشنهادی از تیم‌های دیگر دارد یا نه، تصریح کرد: هم از ایران و هم خارج پیشنهاد دارم، اما اولویتم پرسپولیس است. ۱۵ دیدار برای پرسپولیس بازی نکرده‌ام، اما رزومه‌ام مشخص است. نه با دلالی آمده‌ام، نه پولی کار کرده‌ام. ۴،۵ تیم من را می‌خواهند. ما گفتیم می‌خواهیم تمدید کنیم، اما باشگاه منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالات است و فکر کنم ۲۰ روز دیگر مشخص می‌شود. ما باید همینطور تمرین کنیم تا پس از پایان بازی با الجزیره.

مسلمان در واکنش به اینکه شاید باشگاه با نظر سرمربی تصمیمی به تمدید قرارداد اتخاذ نکرده، گفت: بله، نظر سرمربی تیم است که چه کسی را می‌خواهد، چه کسی را نمی‌خواهد، اما باشگاه هم باید سهمی داشته باشد. من الان پیشنهاد از تیم‌های دیگر دارم، شاید ۲۰ روز دیگر من را نخواهند. باید تکلیف من را مشخص کنند. ما را با مردم طرف نکنند و بگویند به خاطر پول در پرسپولیس نماند. من، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری، صادق محرمی و محمد انصاری ۶ بازیکنی هستیم که برای تمدید قرارداد صحبت نشده است. محسن ربیع‌خواه هم بود که قراردادش را تمدید کردند. این کار راحت است که باشگاه تکلیف را مشخص کند.

وی در مورد اینکه چقدر از مطالباتش را گرفته، خاطرنشان کرد: تا الان نزدیک به ۶۵ تا ۷۵ درصد این فصل را گرفته‌ایم. امسال هم ۳۰ درصد آپشن داریم که اگر کسی برود، فکر نکنم چیزی بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)