پرسپولیس نیوز: مشاور باشگاه پرسپولیس وضعیت هافبک عراقی این تیم و همچنین مدیریت این باشگاه را تشریح کرد.

حسین خبیری در مورد آخرین وضعیت بشار رسن و اینکه گفته می‌شود او به خاطر مصدومیت از ناحیه کتف در دیدار دوستانه تیم ملی عراق مقابل بولیوی به بازی پرسپولیس و تراکتورسازی نمی‌رسد، اظهار داشت: در تماس تلفنی که امروز با بشار رسن داشتم وضعیت او را جویا شدم که گفت مصدومیتش جدی نیست و بعد از بازگشت به تهران می‌تواند در تمرینات گروهی شرکت کند. بشار با کسب اجازه از برانکو دو روز مرخصی گرفته و قرار است روز جمعه به تهران بیاید.

مشاور باشگاه پرسپولیس راجع به ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله از سوی حمیدرضا گرشاسبی در هیئت مدیره که به نوعی نامه خداحافظی او تعبیر شده است، یادآور شد: ارائه این گزارش اصلا ارتباطی به رفتن یا ماندن آقای گرشاسبی ندارد و گزارش عملکرد یک‌ساله صرفا جهت روشن سازی افکار عمومی ارائه شده است. هواداران و اهالی رسانه باید به طور دقیق در جریان عملکرد یک سال مدیریت آقای گرشاسبی قرار می‌گرفتند که این کار انجام شد. در حال حاضر آقای گرشاسبی همچنان به کارش ادامه می‌دهد و به گفته خودش تا هر لحظه‌ای که در پرسپولیس باشد سعی خواهد کرد وظیفه‌اش را به نحو احسن انجام دهد. در مورد اینکه آینده ایشان در باشگاه به چه شکل خواهد بود وزیر ورزش و مجمع تصمیم گیرنده هستند.

وی با اشاره به ارائه لیست خرید پرسپولیس در نیم فصل از سوی برانکو ایوانکوویچ به گرشاسبی تصریح کرد: در این مورد نشستی بین آقایان برانکو و گرشاسبی برگزار شد و صحبت‌های مقدماتی در مورد جذب بازیکن بین طرفین انجام گرفت. قرار است با نزدیک شدن به نیم فصل باشگاه برای جذب بازیکنان مدنظر برانکو اقدامات لازم را صورت دهد. تاکنون غیر از بازیکنان توافق شده در ابتدای فصل با بازیکن دیگری توافق نهایی صورت نگرفته است.

خبیری گفت: همان طور که برانکو امروز در مصاحبه‌اش اعلام کرد؛ موفقیت‌های پرسپولیس حاصل یک کار گروهی متشکل از مدیریت و هیئت مدیره باشگاه، کادرفنی و سرپرستی و همچنین بازیکنان بوده است. از همه مهمتر از حمایت‌های هواداران به سادگی نباید گذشت چرا که این عزیزان به بهترین شکل حامی تیم‌شان بودند و خدا راشکر که شرمنده‌شان نشدیم. جا دارد از اهالی رسانه که در چند سال اخیر به هر شکلی باشگاه پرسپولیس را مورد لطف خود قرار داده‌اند نیز تشکر کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)