پرسپولیس نیوز: مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد شایعات اخیر این باشگاه توضیحاتی ارائه داد.

پندار خمارلو درباره اینکه یوسف سیدی مدعی شده باشگاه پرسپولیس برای جذب او مذاکراتی انجام داده و قرار است این بازیکن به پرسپولیس بپیوندد اظهار داشت: ما نه با سیدی و نه با هیچ بازیکن جدید دیگری مذاکره‌ای نکردیم. اگر برانکو بخواهد با بازیکن جدیدی صحبت می‌کنیم، اما چنین کاری انجام ندادیم.
وی در خصوص اینکه شنیده می‌شود ممکن است محسن مسلمان و مهدی طارمی به پرسپولیس برگردند خاطر نشان کرد: همه این صحبت‌ها شایعه است و قرار نیست چنین اتفاقی رخ بدهد.
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا نام حسین ماهینی قرار است از فهرست این تیم خارج شود، گفت: واقعا هیچ چیز در این خصوص مشخص نیست ما باید در مورد نیم فصل و اتفاقاتش با برانکو صحبت کنیم و برانکو است که نظر نهایی‌اش را در این خصوص می‌دهد. کلا باشگاه نمی‌تواند بازیکنی را سرخود به فهرست اضافه کند یا از فهرست خارج کند تمام این اتفاقات با نظر برانکو انجام می‌شود.
خمارلو درباره اینکه آیا کنفدارسیون فوتبال آسیا پاداش حضور پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را پرداخت کرده یا خیر؟ تاکید کرد: کنفدارسیون فوتبال آسیا تا پیش از بازی با الدحیل به ما پرداختی داشته، اما هنوز پاداش پیروزی برابر الدحیل پرداخت نشده، بازی السد هم که فعلا تمام نشده است.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)