پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس با تصمیم مدیرعامل، اعلام کرد؛ با توجه به اهمیت بازی‌های پیش رو و به نشانه قدردانی از تلاش‌های اعضای تیم، پاداش ویژه‌ای را برای موفقیت در چهار بازی آینده در نظر گرفته است.

به گزارش پرسپولیس نیوز و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، طبق این اعلام، با توجه به اهمیت بازی‌های پیش رو در لیگ برتر و اهمیت نتایج آن برای هواداران پرشور باشگاه و همچنین به نتیجه رسیدن تلاش‌های طول فصل که هدف از آن قهرمانی بوده و هست، باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد به مانند پاداش ویژه‌ای که برای پیروزی در دربی، پیکان و بازی رفت مقابل الاهلی در نظر گرفت، پاداشی ویژه سوای فرمول مشخص و تعیین شده در نظر بگیرد.

ایرج عرب با اعلام این که باشگاه پرسپولیس کاملا واقف است؛ انگیزه و انرژی اعضای تیم در بازی‌ها، از سر عرق به پیراهن‌، تلاش برای شادی ده‌ها میلیون هوادار پرسپولیس و اثبات برتری‌های فنی ایشان است که تردیدی بر آن نیست.

با این وجود به نشانه قدردانی از صبوری بازیکنان در شرایط سخت و ارج نهادن به تلاش در بازی‌ها، تصمیم به تخصیص پاداشی ویژه گرفته است.

البته بالاترین پاداش برای همه ما شادی هواداران و کسب افتخار قهرمانی و ثبت این دوران به عنوان یکی از ادوار طلایی تاریخ این باشگاه است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)