پرسپولیس نیوز: دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال با برتری نماینده اصفهان به پایان رسید.

در جریان هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۸ در ورزشگاه فولادشهر میزبان پرسپولیس تهران بود که این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر یک شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید. با این نتیجه ذوب آهن به رده دوم جدول یک هفته مانده به پایان لیگ برتر صعود کرد.

داور: حسین زرگر

کمک‌داوران:آرمان اسعدی – حسن انتظاری

کارت زرد: محمد ستاری(ذوب آهن)، سیدمحمدرضا حسینی(ذوب‌آهن)، محمد انصاری(پرسپولیس)

کارت قرمز:

گل: علی علیپور در دقیقه ۴۸ برای پرسپولیس، میلاد فخرالدینی در دقیقه ۷۰ برای ذوب آهن،

ترکیب ذوب‌آهن:

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، خالد شفیعی، محمد ستاری، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان، مرتضی تبریزی، محمدرضا حسینی، گئورک ولسیانی، بختیار رحمانی و کی‌روش استنلی

تعویض: محمد ستاری( قاسم حدادی پور۴۶)، مرتضی تبریزی( وحید محمدزاده۷۹)

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، حسین ماهینی، وحید امیری، احمد نورالهی، سیامک نعمتی و علی علیپور.

نیمه نخست:

دقیقه ۴: محمد انصاری با حرکت خوبی که از سمت چپ انجام داد، توپ را روی دروازه ذوب آهن ارسال کرد اما این حرکت با دخالت رشید مظاهری همراه بود و توپ به اوت رفت.

دققیقه ۱۳: صادق محرمی روی پاسی که برایش ارسال شد، پشت محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد و با یک ضربه پای راست دروازه حریف را هدف قرار داد اما شوت این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد و از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۴: این بار سفیدپوشان ذوب آهن روی دروازه‌ پرسپولیس خطرآفرین شدند. با حرکت خوبی که شاگردان امیر قلعه‌نویی انجام دادند کی‌روش استنلی درون محوطه جریمه پرسپولیس با علیرضا بیرانوند تک به تک شد که واکنش خوب دروازه‌بان پرسپولیس این فرصت را از ذوب آهنی‌ها گرفت.

نیمه دوم:

دقیقه ۴۸: روی اشتباه خالد شفیعی، علی علیپور صاحب توپ شد و با ورود به درون محوطه جریمه ذوب آهن  فرصت بسیار خوبی برای خود ایجاد کرد و در ادامه با یک ضربه پای راست زیبا، دروازه حریف را باز کرد.

دقیقه ۵۶: این بار احمد نوراللهی قصد داشت با یک شوت از راه دور دروازه حریف را باز کند اما رشید مظاهری با واکنشی زیبا اجازه نداد دروازه ذوب آهن برای دومین بار باز شود.

دقیقه ۵۸: ذوب آهنی‌ها فرصت خوبی برای باز کردن دروازه بیرانوند داشتند اما توپ ارسالی آن‌ها را دروازه‌بان پرسپولیس برگرداند و در ادامه بختیار رحمانی نتوانست از این فرصت به خوبی استفاده کند و شوت او به اوت رفت.

دقیقه ۷۰: حرکت خوب شاگردان امیر قلعه‌نویی از سمت راست و ارسال توپ روی دروازه پرسپولیس فرصت خوبی برای میلاد فخرالدینی ایجاد کرد و او با یک ضربه زیبا در حالی که بیرانوند زاویه را بسته بود توانست دروازه پرسپولیس را باز کند.

دقیقه ۷۵: پرسپولیسی‌ها روی دروازه ذوب آهن خطرآفرین شدند. این بار گادوین منشا در حالی که فرصت خوبی برای شوتزنی به دست آورده بود دروازه ذوب آهن را هدف قرار داد اما شوت او با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، وحید امیری، علی علیپور، سیامک نعمتی و حسین ماهینی.

ترکیب ذوب آهن: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، خالد شفیعی، محمد ستاری، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان، جورجی ولیسانی، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی، بختیار رحمانی، کی‌روش استنلی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)