پرسپولیس نیوز: مدیر اکادمی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه تعامل خوبی مابین کادر فنی تیم بزرگسالان و آکادمی این باشگاه وجود دارد، گفت: باید از تفکرات کالدرون در تیم‌های پایه هم استفاده کنیم.

«محمد پنجعلی» با اشاره به عملکرد پرسپولیس در ۲ هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: زمان نیاز است تا تیم‌ها با شرایط جدید وفق پیدا کنندو این موضوع نه‌تنها برای پرسپولیس بلکه برای تمام تیم‌ها صدق می‌کند؛ پرسپولیس در هر ۲ بازی عملکرد خوبی داشت و در دیدار با تراکتورسازی هم روی یک اتفاق گل خورد.

وی افزود: پرسپولیس به زمان نیاز دارد و برای دیدن موفقیت‌های این تیم با کالدرون باید کمی صبور بود چرا که کالدرون مربی باسابقه و کاربلدی است.

مدیر آکادمی پرسپولیس در مورد اضافه شدن چند بازیکن از تیم جوانان و امیدها به تیم بزرگسالان این مجموعه، اضافه کرد: کالدرون از ابتدای حضور در ایران تعامل خوبی با آکادمی باشگاه داشته و به طور مرتب با تیم‌های آکادمی دیدار دوستانه برگزار می‌کند و خوشختانه او نگاه مثبتی به آکادمی دارد.

وی خاطر نشان کرد: هدف ما این است که بتوانیم استعدادهای خوبی را رشد دهیم و برای باشگاه سرمایه‌سازی کنیم. شرایط بدهی‌ها موجب شده بود تا آکادمی از نظر مالی شرایط خوبی نداشته باشد اما اینکه نگاه‌ها به پایه‌ها مثبت است، باعث خوشحالی و امیدواری است.

پنجعلی در پایان تاکیدکرد: انتخاب انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل انتخاب عالی بود؛ در این مدت جلسات خوبی را برگزار کردیم و می‌خواهیم که به سوی استانداردهای بین‌المللی پیش برویم. همچنین قرار شده با کادر فنی تیم بزرگسالان هم جلساتی برگزار شود تا از تفکرات کالدرون هم استفاده کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)