پرسپولیس نیوز: پیشکسوت فوتبال گفت: پدیده در لیگ برتر مقابل پرسپولیس شکست خورده و با انگیزه بسیاری در جام حذفی مقابل پرسپولیس حاضر می‌شود

حسین کلانی، پیشکسوت تیم پرسپولیس، درباره دیدار این و تیم و پدیده در رقابت‌های جام حذفی، گفت: به دلیل آنکه در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس حضور نداریم این امر طبیعی است که نتوانیم اظهارات منطقی از بازی پدیده و پرسپولیس داشته باشیم. عاشق پرسپولیس هستم و در هر شرایطی دوست دارم پرسپولیس برنده این دیدار باشد.

وی ادامه داد: پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی تا به اینجای رقابت‌ها عملکرد قابل قبولی داشته است. تیم فوتبال پرسپولیس همه تلاش خود را به کار می‌برد تا بتواند در این دوره از مسابقات به نتایج خوبی دست پیدا کند. به‌رغم کمبودهایی که تیم پرسپولیس با آن مواجه بود اما توانست فصل گذشته و امسال به نتایج خوبی دست پیدا کند.

کلانی با تاکید بر اینکه بازی جذابی از دو تیم شاهد خواهیم بود، بیان کرد: پدیده در لیگ برتر مقابل پرسپولیس شکست خورده و با انگیزه بسیاری در جام حذفی مقابل پرسپولیس حاضر می‌شود. البته سرخ‌پوشان هم قسم شدند تا به فینال جام حذفی برسند و پدیده مقابل این تیم بازی راحتی نخواهد داشت.

وی یادآور شد: در چند روز گذشته در مصاحبه با رسانه‌های داخلی اعلام کردم سرمربی تیم ملی ایران تا ۱۰ روز آینده مشخص می‌شود، از این بابت عذرخواهی می‌کنم زیرا من در جلسات کمیته فنی زیاد شرکت نمی‌کنم و نقل قولی انجام دادم که امکان دارد دیر یا زود سرمربی تیم ملی مشخص شود. معتقدم تیم ملی با هدایت مربی داخلی می‌تواند از گزینه‌های خارجی بهتر عمل کند. فراموش نکنیم مربیان داخلی افتخارات خوبی برای تیم ملی ایران کسب کردند.

کلانی درباره انتخاب محسن خلیلی به عنوان سرپرست تیم پرسپولیس گفت: خلیلی از بازیکنان با اخلاق و قدیمی پرسپولیس است که توانست گل‌های بسیاری برای تیم به ثمر برساند. خلیلی تحصیلکرده است و فوتبال را به خوبی می‌شناسد. حضور وی روی نیمکت سرخ‌پوشان به عنوان سرپرست تیم کمک بسیاری به باشگاه می‌کند و برای این جوان پرانرژی آرزوی موفقیت دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)