خطاب به کادر فنی

مرجع خبری پرسپولیس :  مديرعامل باشگاه پرسپوليس خطاب به مربيان در جلسه امروز گفت: اگر از روز اول موفق باشيد 10 سال ديگر هواداران شما را تاييد مي‌كنند.

 عباس انصاري فرد در جلسه امروز كميته فني، ‌كادر فني خطاب به اعضا گفت: شايد بارها براي كادر فني پرسپوليس توضيح داده باشم كه برد در هر بازي براي پرسپوليس و ميليون‌ها هوادارش مهم است و اگر از روز اول موفق باشيم 10 سال ديگر كادر فني پرسپوليس را مردم تاييد مي‌كنند و در دل هواداران جايگاه پيدا خواهد كرد.
وي افزود: از روز اول بايد پرقدرت در ميدان ظاهر شويم تا امسال باز هم به عنوان پرتماشاگرترين تيم در ليگ برتر باشيم. به همين دليل بازي با مس كرمان براي باشگاه حساسيت ويژه‌اي دارد و اميدوارم كرانچار و دستيارانش نتيجه خوبي در اين بازي بگيرند.
انصاري‌فرد ادامه داد: براي موفقيت شما در ليگ برتر سعي مي‌كنيم با كميته فني مانع‌ها را از پيش رو برداريم تا به هدف خود برسيم. اميدوار هستم در بازي مقابل مس كرمان با تيمي هجومي براي كسب سه امتياز به ميدان برويم. البته من مي‌دانم مشكل جواني بازيكنان را شايد در اولين بازي داشته باشيم اما به تيم خودم و شما كادر فني اميدوار هستم و شك ندارم مي‌توانيم در يكي از حساس‌ترين بازي‌هاي ليگ به امتياز دلخواه خود برسيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)