در واکنش به بیانیه باشگاه پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : مدير برنامه‌هاي علي كريمي گفت: از لطف مسئولان باشگاه پرسپوليس تشكر مي‌كنم اما نمي‌توانيم تا 12 شب براي عقد قرارداد معجزه كنيم.

محمودرضا فاضلي اظهار داشت: 4 هفته است كه در مورد قرارداد كريمي كوتاهي مي‌شود. همه چيز به روز آخر كشيده شده است. من از لطف مسئولان باشگاه سپاسگذارم اما نمي‌توانيم تا 12 شب كه مهلت نقل و انتقالات به پايان مي رسد؛ براي عقد قرارداد كريمي معجزه كنيم. چون يك قرارداد نياز به بررسي و هماهنگي دارد.
وي افزود: باشگاه پرسپوليس درست مي‌گويد ما درخواستي مبني بر دريافت 132.5 قبل از امضاي قرارداد با باشگاه پرسپوليس داده بوديم. اين موضوع در تمام دنيا مرسوم است كه يك بازيكن قبل از امضاي قراردادش پيش قرارداد دريافت كند.
فاضلي درباره اشاره مسئولان پرسپوليس به مهدي رحمتي گفت: پرسپوليسي‌ها بايد بدانند سپاهان در سه ساعت با رحمتي به توافق رسيد. و به هيچ عنوان كار امروز را به فردا نينداختند اما پول قراردادي كه رحمتي از سپاهان دريافت كرده مثل پرسپوليس است حتي يك ريال هم تغيير نكرد. حالا چون سپاهان با برنامه كارهايش را انجام مي‌دهد من مقصر هستم؟

وي ادامه داد: انصاري‌فرد و باشگاه پرسپوليس بداند كه من بازيكناني در بايرن مونيخ دارم كه هيچ وقت درآمد من از آنها قطع نمي‌شود و همچنين بسياري از بازيكنان ايراني شاغل در اروپا زير نظر من با باشگاه‌ها به توافق مي رسد. من فردي هستم كه 2.5 ميليون مارك از طريق مهدي مهدوي‌كيا به باشگاه پرسوليس سودرساني كردم و اين در تاريخ اين باشگاه بي‌نظير است.
فاضلي در جواب سئوالي در خصوص درخواست كريمي درباره رفتن از پرسپوليس در ميانه فصل؛‌تاكيد كرد: طبق توافقاتي كه با برخي از مسئولان باشگاه داشتيم اعلام كرديم كريمي مي‌تواند در فصل نقل و انتقالات براي خود تصميم‌گيري كند و با دادن مبلغي از اين تيم برود كه حدودا فكر مي‌كنم پس از يك سال بود چون پرسپوليسي‌ها مي‌خواستند با كريمي قراردادي دوساله ببندند و اين موضوع برخلاف قانون نيست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)