مرجع خبری پرسپولیس : موج رسانه‌ای ایجاد شده در رسانه‌ها که به نوعی خواستار حضور عادل در نود بودند هنوز نتوانسته کاری کند تا بلکه نود با فردوسی‌پور روی آنتن برود. همانطور که علی کفاشیان با تعجب در اینباره مي‌گوید: «تا زمانی که برنامه روی آنتن نرود باورم نمی‌شود که مجری دیگری برنامه نود را اجرا کند.»

البته هفته قبل پور‌محمدی که دیروز در مراسم تنفیذ رئیس جمهور هم حضور داشت اعلام كرده بود برنامه ٩٠ با همان شيوه سابق از دوشنبه ١٩ مرداد روي آنتن مي‌رود اما مثل اینکه دوستداران اين برنامه نبايد اميد زيادي به پخش آن داشته باشند. البته حداقل تا اين لحظه تمام شواهد از اجرا نشدن اين برنامه حكايت مي‌كند مگر اينكه تا هفته آينده اتفاقات تازه‌اي رخ دهد.
در اين مدت صداوسيما جهت‌گيري‌ به آن صورت نداشته و بی‌تفاوتی در موضع گیری‌هاي سازمان مشهود است و همین موضوع باعث ترديد عوامل برنامه ٩٠ در اجراي اين برنامه شده است. عوامل برنامه معتقدند فضاي بي‌اعتمادي موجود به محبوبيت آن لطمه مي‌زند و مردم نه‌تنها مثل گذشته به آن اقبال نشان نمي‌دهند بلكه ممكن است موج تحريم‌ها اين برنامه را نيز در برگيرد. دیروز یکی از دوستان عادل می گوید: «عادل مي‌خواهد به مرخصی طولانی مدتی برود اما نود همچنان با نام او عجین است.» البته او به گزینه‌هاي مختلف اشاره‌ای نکرد اما مثل اینکه همان گزینه‌هاي قبلی شانس حضور در برنامه نود را دارند الا کامران نجف‌زاده. پیمان یوسفی و مزدک میرزایی حالا شانس بیشتری برای نشستن روی صندلی داغ عادل را دارند. البته شانس پیمان یوسفی بیشتر از مزدک میرزایی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)