مرجع خبري پرسپوليس : آخرين تمرين پرسپوليس قبل از بازي با النصر شب گذشته در باشگاه ايرانيان برگزار شد

اعضاي تيم فوتبال پرسپوليس شب گذشته و از ساعت 20:30 به وقت امارات آخرين تمرين خود را قبل از ديدار نهايي تورنمنت 4جانبه امارات مقابل النصر كه امشب انجام مي‌شود، برگزار كردند. اين تمرين در زمين تمريني باشگاه ايرانيان برگزار شد.

*بازيكنان پرسپوليس ابتدا زير نظر حسين عبدي به گرم كردن بدن‌هاي خود مشغول شدند. عبدي هنگام تمرين نيز با بازيكنان تمرين كرد.

*عليرضا حقيقي، دروازه‌بان پرسپوليس زير نظر مولايي، بدنساز و زرينه، پزشك تيم به صورت اختصاصي تمرين كرد.

*در جريان اين تمرين محمدرضا زادمهر، كه به عنوان سرپرست، پرسپوليس را در سفر به امارات همراهي كرده است به صورت اختصاصي با حقيقي به صحبت پرداخت. زادمهر روزانه با 4 پرسپوليسي در مورد مباحث روانشناسي به صحبت مي‌پردازد.

*بازيكنان برزيلي پرسپوليس در اين تمرين ديرتر از ساير بازيكنان به تمرين اضافه شدند.

*آرفي، رضايي، باقري‌ها، علي‌عسگر، شكوري، آقازماني و وسلي پس از 20 دقيقه ريكاوري و دويدن زير نظر مولايي تمرين را ترك كردند.

*ساير بازيكنان پس از گرم كردن و كار با توپ به 2 قسمت تقسيم شده و زير نظر حسين عبدي به آقا وسط، سانتر از جناحين و ضربه به توپ مشغول شدند.

*نائيجي و امير عابدزاده زير نظر احمدرضا عابدزاده، مربي پرسپوليس به تمرين اختصاصي پرداختند.

*محمود خوردبين، سرپرست پرسپوليس كه به دليل بيماري مادرش با كاروان پرسپوليس به دبي سفر نكرده بود، شب گذشته به جمع سرخ‌پوشان پيوست. وي و محمدرضا زادمهر، در جريان تمرين لباس ورزشي بر تن كرده و با ساير بازيكنان مشغول تمرين شدند.

*20 تماشاگر ايراني تمرينات پرسپوليس را از نزديك تماشا كردند.

*تمرين پرسپوليس پس از 50 دقيقه به پايان رسيد.

*ايراني‌هاي مقيم امارات براي ديدار امشب تيم‌هاي پرسپوليس و النصر به دنبال تهيه بليت بازي هستند تا اين ديدار را از نزديك تماشا كنند.
ديدار پرسپوليس و النصر امارات در چارچوب تورنمنت چهار جانبه امارات ساعت 24 امشب برگزار مي‌شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)