پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس آخرین اولتیماتوم خود را به مصطفی دنیزلی ابلاغ کرد.

با وجود قول قبلی به مسئولان باشگاه پرسپولیس، مصطفی دنیزلی برای پرداخت آخرین قسط پولی که از باشگاه گرفته که باید آن را برگرداند، اقدام نکرده است. از همین رو بارها مسئولان باشگاه پرسپولیس به دیدار او رفتند و در تماس‌هایی از وی درخواست داشتند که این پول را به پرسپولیسی‌ها برگرداند اما او از این کار سر باز زده است.

مصطفی شکری مشاور حقوقی رویانیان در این باره گفت: متاسفانه یک سال است که پول ما در دست دنیزلی است و او با ما تسویه حساب نکرده، پس موضوع را با رویانیان مطرح کردم و او هم اعلام کرد این موضوع را با فیفا مطرح کنید.

وی افزود: به همین دلیل لایحه‌ای در حال آماده شدن است و در حال ارسال به فیفا که اگر او سریعتر پول خود را پرداخت نکند طرح دعوا کنیم و هرگز کوتاه نخواهیم آمد.

شکری ادامه داد: من مجددا روز گذشته به او اعلام کردم ما قسمتی از طلب خود را به وی بخشیده‌ایم اما اگر شکایت کنیم پول را کامل می‌گیریم و به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد. من مبلغ طلب‌مان از دنیزلی را اعلام نمی‌کنم اما به او در تماسی برای آخرین بار اعلام کرده‌ایم که اگر لایحه ما که طرح دعوا است به فیفا برود دیگر کوتاه نمی‌‌آییم و شاید برای او خوب نباشد. رویانیان نیز دستور داده در صورتی که دنیزلی جوابی نداد این کار را انجام دهیم. ما ضرب‌الاجلی نداریم اما علاقمندیم که سریعتر دنیزلی پاسخ ما را در خصوص پرداختی‌اش اعلام کند تا مجبور به برخی پیگیری‌ها از طریق فیفا نباشیم. خود دنیزلی هم می‌داند ما مستندات و مدارک کافی داریم و اگر کار به فیفا بکشد اصلا به نفع او نیست.

وی در پایان درباره شکایت از ژوزه نیز گفت: این موضوع را در حال پیگیری هستیم و هنوز خبری در خصوص این پرونده نشده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)