مرجع خبری پرسپولیس : آخرین جلسه تمرینی تیم پرسپولیس امروز (چهارشنبه) بعدازظهر در مشهد برگزار شد.

 

اتوبوس حامل تیم فوتبال پرسپولیس در میان تعداد زیادی از هواداران ساعت 17 از هتل پارس مشهد راهی ورزشگاه ثامن الائمه شد. تمرین از ساعت 17:45 با گرم کردن بازیکنان در یک دایره و پاس های کوتاه آغاز شد.

میثاق معمارزاده و مسعود داستانی در عرض زمین با دویدن و حرکات کششی بدن ها را گرم و سپس زیر نظر سعید عزیزیان تمرین کردند.

هادی نوروزی و مهرداد اولادی با لباس ورزشی از کنار زمین تمرینات بازیکنان را زیر نظر داشتند.

حسین بادامکی و ابراهیم شکوری به همراه گمالوویچ ابتدا دور زمین دویدند و در ادامه با تمرینات بدنسازی به کار خود پایان دادند.

هوادارانی که تیم پرسپولیس را از هتل تا محل تمرین اسکورت کرده بودند تا پایان تمرینات کلیه اعضای کادر فنی و بازیکنان را مورد تشویق قرار دادند.

تمرین با مرور تاکتیک های تیمی از سوی کادر فنی پیگیری شد.

بازی فوتبال درون تیمی که در نیمی از زمین بین دو تیم نارنجی و طوسی انجام شد، با هت تریک سامان آقازمانی به سود تیم طوسی به پایان رسید.

سانتر از جناحین و ضربه به دروازه میثاق و مسعود برنامه بعدی سرخپوشان در تمرینات امروز بود.

در انتها بازیکنان در اختیار گمالوویچ قرار گرفتند و به حرکات بدنسازی روی زمین پرداختند.

حمیدرضا علی عسگری، محمد نوری، امیر حسین فشنگچی و جواد کاظمیان زیر نظر حمید استیلی با ضربات کاشته از روی موانع به کار خود پایان دادند.

گفتنی است؛ در پایان تمرین، هواداران در کنار زمین با بازیکنان و کادر فنی عکس های یادگاری گرفتند و با دهها ماشین و موتور شخصی، اتوبوس سرخپوشان را تا هتل محل اقامتشان همراهی کردند.

 

اردوی سرخپوشان در شهر مقدس مشهد، فردا (پنجشنبه) با برگزاری یک دیدار دوستانه با تیم سیاه جامگان ابومسلم خراسان به پایان می رسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)