پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای مصاف با راه آهن که تمرین سبکی نسبت به روزهای گذشته بود را امروز در حالی برگزار کرد که دکتر طاهری عضو هیأت مدیره هم در محل تمرین حضور داشت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز که از ساعت 11 صبح آغاز شد و به مدت یک ساعت به طول انجامید. حمید درخشان در این تمرین تلاش کرد علاوه بر اجرای برنامه‌های تاکتیکی، فضای پرنشاطی را ایجاد کند.

تمرین بعد از گرم کردن با دست رشته ادامه پیدا کرد. پس از آن مدافعان زیر نظر حسین عبدی تمرین کردند و حمید درخشان برنامه ویژه‌ای را با هافبک‌ها و مهاجمان دنبال کرد.

حرکت از کناره‌ها و برنامه‌های هجومی در عمق از برنامه‌های این تمرین بود. ضربات پنالتی هم بخشی از تمرین امروز سرخپوشان بود. هادی نوروزی هم پس از آنکه برنامه فیزیوتراپی را انجام داد در تمرین حاضر شد.

در تمرین امروز سرخپوشان حمیدرضا علی عسگری غایب بود و دکتر طاهری عضو هیأت مدیره پرسپولیس نیز با حضور در درفشی‌فر از نزدیک ناظر تلاش سرخپوشان بود.

گفتنی است؛ بازیکنان پس از برگزاری آخرین تمرین پیش از دیدار با راه آهن راهی هتل شدند تا فردا به مصاف تیم راه آهن از مرحله یک هشتم جام حذفی بروند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)