پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس گفت: دکتر گفته فعلا نمی توانیم عملت کنیم.

همایون بهزادی 14 دی امسال در مراسم جشن تولد خود گفته بود: امشب تولدم است و به لطف دوستان قرار است در یکی از رستوران ها دور هم جمع شویم. این مراسم به همت یکی از طرفداران پرسپولیس و از دوستان خوب خودم برگزار می شود. جالب است که این دوست عزیز قصد داشت نام رستورانش را همایون بهزادی بگذارد که البته بعدا شد رستوران پرسپولیس.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر مشکلات بیماری آزارم می دهد؛ به ویژه رگ سیاتیک که مشکلی جدی برایم ایجاد کرده اما در هرحال چاره ای نیست و باید ساخت. دکترها می گویند فعلا نمی توانیم عمل جراحی داشته باشیم زیرا با توجه به شرایط من ممکن  است زیر عمل از بین بروم.

بهزادی با ابراز خرسندی از شرایط کنونی این تیم گفت: امیدوارم همین روندی که بچه ها پیش گرفته اند دنبال کنند و بتوانند با رسیدن به قهرمانی دل طرفداران را شاد نمایند.

او همچنین گفته بود:خدا راشکر که سرزنده ام، نفسی می آید و می رود و دوستان هم لطف داشتند این مراسم را برای من گرفته اند.

وی در این رابطه که در این روزهای پیری، جوان ترها سراغ وی را می گیرند یا خیر، اذعان داشت: ما بیشتر به دیگران سر می زنیم تا آنها به ما. البته ما نیازی نداریم که سراغ ما را بگیرند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و تیم ملی درباره مقایسه فوتبال زمان خود با فوتبال کنونی بیان داشت: آن وقت ها تماشاگران به قدری از مسابقات استقبال می کردند که پول بلیت مسابقات 800 تومان می شد اما الان با اینکه بازی ها را مجانی می کنند کسی به تماشای مسابقات نمی رود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)