پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم پرسپولیس مواضع خود درباره آینده اش را روشن کرد.

به گزارش پرسپولیس نیوز و به نقل از سایت مهدی طارمی،انتخاب مهدی طارمی به عنوان مرد سال فوتبال ایران از سوی مخاطبان برنامه ۹۰ باعث خوشحالی و افتخار است. در همین رابطه لازم است نکاتی را اعلام نماییم:

۱-این انتخاب در سایه لطف خداوند و محبت هواداران و مردم عزیز و حمایت ها و البته انتقادات سازنده رسانه ها و اصحاب رسانه بوده که بر خود واجب می دانیم در واپسین روزهای سال ۱۳۹۴ از همه این عزیزان تقدیر و تشکر کرده و از خداوند می خواهیم سال جدید سال خوشبختی و سعادت همه عزیزان باشد.

۲-هم سایر گزینه های برنامه و هم دیگر عزیزانی که در بین گزینه ها قرار نداشتند می توانستند برنده این نظر سنجی باشند.به همه آنها خسته نباشید و خدا قوت می گوییم.

۳-مهدی طارمی به توصیه برخی بزرگان فوتبال و باشگاه و به قصد تمرکز بر بازی های باقیمانده موقتا تصمیم به عدم انجام مصاحبه با رسانه های محترم گرفته است. به جهت احترام به قول و قرار طارمی با این بزرگان اگر بعضا شرمنده دوستان رسانه ای شده و موجبات انجام مصاحبه و گفت و گو فراهم نگردیده پوزش می طلبیم.انشاالله در پایان فصل در خدمت دوستان رسانه ای خواهد بود.

۴-در خصوص تمدید قرارداد با پرسپولیس یا عزیمت به خارج از کشور طی روزهای اخیر اخباری در رسانه ها منعکس گردیده است. در باره هر دو مورد چه تمدید با پرسپولیس و یا عزیمت به خارج از کشور هم در پایان فصل، مهدی طارمی با مشاوره با بزرگان فوتبال و سایر دوستان بهترین تصمیم را خواهد گرفت و گمانه زنی های فعلی مورد تایید نمی باشد.در حال حاضر هم مدیران باشگاه و هم طارمی هدفی جز موفقیت تیم در کوران لیگ پانزدهم ندارند و مطرح کردن بحث تمدید قرارداد در این شرایط شاید از اصول حرفه ای به دور باشد.مزید اطلاع جمله همیشگی طارمی را تکرار می کنیم « در ایران فقط پرسپولیس».

۵-باردیگر ضمن قدردانی از همراهی و حمایت همه عزیزان، سالی پر از خوشبختی را برایتان آرزو داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)