مرجع خبری پرسپولیس : در فاصله 24 ساعت مانده تا بازی برگشت فینال جام حذفی و قهرمانی قریب الوقوع سرخپوشان پایتخت مروری داریم بر آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس در چند خط به روایت مرجع خبری:

 

خداحافظي تياگو با پرسپوليسي‌ها

در روزي كه پرسپوليسي‌ها براي حضور در بازي فينال خود را آماده مي‌كردند، تياگو فراگا چمدانش را مي‌بست تا به كشورش بازگردد. او كه پيش از بازي قبلي از ليست 18 نفره پرسپوليس خط خورده بود ظهر روز بازي خودش را به اردو رساند و در صحبت با دايي از او اجازه گرفت كه براي ديدن مادر بيمارش به برزيل برود.

 

او حتي با هم‌تيمي‌هايش خداحافظي كرد اما بليت سفرش براي آن شب جور نشد و تياگو گفت كه چهارشنبه شب – ديشب – قصد سفر دارد؛ البته اگر اين سفر دوباره لغو نشده باشد.

پرسپوليس در انتظار خوش‌حسابي آلفا

 

 پرونده قطور اختلاف پرسپوليس و آلفا در دادگاه عالي ورزش خيلي وقت است كه بسته شده اما اين به معناي پايان همه چيز نيست و باشگاه حالا به دنبال پولي است كه بايد دريافت مي‌كرده. در اين باره معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس – مصطفي شكري – مي‌گويد: «با وجودي كه پرونده بسته شده اما با جديت در حال پيگيري هستيم تا 300 هزار دلاري كه بايد به باشگاه پرداخت مي‌شده را بگيريم كه در اين باره مكاتباتي هم با شركت كانادايي داشته‌ايم.»

 

هتل كادوس در قرق پرسپوليسي‌ها

ميزباني از سرخ‌ها در سفر دوباره به انزلي را هتل كادوس به عهده گرفته. بعد از انجام آخرين تمرين در ساعت 11 و صرف ناهار در هتل المپيك، پرسپوليسي‌ها راهي فرودگاه مي‌شوند تا با پرواز ساعت 16:30 خودشان را به رشت برسانند.

مسافت كوتاه رشت – انزلي هم با اتوبوس طي مي‌شود و كاروان پرسپوليس در هتل كادوس مستقر. بليت برگشت از اين سفر اما هنوز OK نشده و شايد پرسپوليس مجبور شود با اتوبوس به تهران بازگردد.

 

نوروزي و محمد حق بازي ندارند
در مقابل دو بازيكن اخراجي و محروم ملوان، تيم دايي هم در بازي آخر دو بازيكن‌اش را در اختيار ندارد. هادي نوروزي و عليرضا محمد با كارت‌هايي كه در بازي رفت فينال گرفتند دو اخطاره شدند و شانس حضور در بازي آخر برابر ملوان را از دست دادند.

 

پاداش ويژه بعد از فينال مي‌رسد

پاداش ويژه حضور در فينال، بعد از معرفي تيم قهرمان به پرسپوليسي‌ها پرداخت مي‌شود. پيش از اين وعده داده شده بود كه در صورت صعود پرسپوليس و استقلال به فينال به هر يك از بازيكنان آنها يك ميليون تومان پاداش از سوي شهردار پرداخت مي‌شود كه قرار است اين مبلغ بعد از بازي آخر و مشخص شدن قهرمان در اختيار سرخ‌ها قرار بگيرد.

 

ليدرها هم مسافر انزلي شدند

در سفر آخر فصل، ليدرها هم با پرسپوليس همراه خواهند بود. آنها البته بعد از اختلاف‌شان با علي دايي از همسفر شدن با پرسپوليس محروم‌اند اما حساسيت بالاي بازي برگشت فينال شرايط سفر آنها به بندرانزلي را هم فراهم كرده و قرار است ليدرهاي پرسپوليس سفري جداگانه داشته باشند به انزلي براي حمايت از پرسپوليس.

 

حقيقي و هاشميان تست دوپينگ دادند

از جمع همه پرسپوليسي‌هاي حاضر در ميدان، قرعه به نام عليرضا حقيقي و وحيد هاشميان افتاد كه تست دوپينگ بدهند. بعد از پايان بازي اين دو سرخپوش همراه با محمد حيدري و محمد رستمي از ملوان از سوي نمايندگان كميته ضددوپينگ فدراسيون فراخوانده شده و تست دوپينگ دادند.

 

حقيقي: در گل‌هاي خورده مقصر نبودم

عليرضا حقيقي بعد از بازي با ملوان گفت: در گل هايي كه دريافت كردم مقصر نبودم زيرا هر دو گل بسيار فني زده شد. وي ادامه داد: ملوان در مقابل ما بازي بسيار زيبايي را از خود به نمايش گذاشت و مي دانم در ديدار بازگشت كار بسيار سختي مقابل آنها خواهيم داشت. دروازه بان پرسپوليس گفت: امروز هواداران براي ما سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند تا چه حد به تيم خود علاقه‌مند هستند. به خاطر اين هواداران با محبت تمام تلاش خود را مي‌كنيم تا در ديدار برگشت فينال جام حذفي از سد حريف بگذريم و قهرمان شويم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)