ادامه مذاکرات با انصاری فرد / احتمال حضور پژمان نوری و میداوودی

مرجع خبری پرسپولیس : در آستانه آغاز مرحله آماده سازی پرسپولیس برای حضور در لیگ دهم نام های جدیدی برای حضور در این تیم به گوش می رسد. پژمان نوری و میلاد میداوودی از جمله این نفرات هستند.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس؛ پس از آنکه محمدرضا خلعتبری در اقدامی غیر منتظره قرارداد خود را با باشگاه ذوب آهن تمدید کرد، مسئـــولان باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با نفرات جایگزین آغاز کرده اند.

 

شنیدیم میلاد میداوودی که طی روزهای گذشته با باشگاه استقلال تهران به توافق رسیده قرار بود امروز برای امضای قرارداد راهی دفتر علی فتح الله زاده شود اما پیشنهاد باشگاه پرسپولیس در آخرین ساعات شب گذشته مهاجم سابق استقلال اهواز را مردد کرده است.

 

گفته می شود مذاکرات ابتدایی با این بازیکن خوزستانی انجام شده و میداوودی در دو راهی پیوستن به پرسپولیس یا استقلال تهران قرار دارد. البته باشگاه پرسپولیس در خصوص او با چراغ خاموش حرکت می کند تا تجربه خلعتبری بار دیگر تکرار نشود.

 

 

 

پژمان نوری در لیست انتظار

پژمان نوری کاپیتان تیم فوتبال ملوان انزلی به دلیل آنچه محقق نشدن وعده های مدیران این باشگاه خوانده طی روزهای گذشته از حضور در تمرینات این تیم خودداری کرده است. شنیده ایم حبیب کاشانی مذاکرات ابتدایی را با این بازیکن انجام داده و در صورتی که موافقت سرمربی پرسپولیس در جلسه امشب جلب شود نوری دیگر سهمیه لیگ برتری پرسپولیس خواهد بود.

 

انصاری فرد – پرسپولیس؛ در هاله ای از ابهام!

اظهارات ضد و نقیض مسئولان باشگاه سایپا حضور کریم انصاری فرد مهاجم اردبیلی این تیم در پرسپولیس را در هاله ای از ابهام قرارداده است. علی دایی بارها بر جذب این مهاجم آینده دار تاکید کرده تا حبیب کاشانی با وجود شرط و شروط های عجیب و قریب مسئولان سایپا همچنان پیگیر حضور این بازیکن در پرسپولیس باشد.

 

گفته می شود محمد مایلی کهن هنوز نظر نهایی خود را در خصوص جدایی این بازیکن از سایپا اعلام نکرده و انصاری فرد طی روزهای گذشته تمریناتش را با سایپا آغاز کرده است. حبیب کاشانی قرار است بار دیگر برای جلب رضایت مایلی کهن با سرمربی سابق تیم ملی تماس بگیرد.

 

مبعلی در لیست پرسپولیس نیست

ایمان مبعلی که به تازگی از امارات به ایران بازگشته و قصد ادامه فوتبالش در لیگ برتر کشورمان را دارد در لیست مسئولان باشگاه پرسپولیس و علی دایی حضور ندارد. این در حالیــــست که برخی سایت های خبری طی روزهای گذشته بحث حضور این بازیکن در باشگاه پرسپولیس را مطرح کرده اند.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)