مرجع خبری پرسپولیس : ديدار دوشنبه شب علي پروين با رييس سازمان تربيت بدني اتفاق جالبي بود كه در راستاي انتخاب اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس انجام شد.

در اين نشست بود كه بار ديگر علي سعيدلو با سلطان سرخ‌ها در مورد بازگشت به پرسپوليس وحضور در هيات مديره اين باشگاه به گفت‌وگو پرداخت.

نكته قابل توجه در مورد ديدار پروين و سعيدلو در جايي بود كه پروين مدتي پيش با دلخوري از رفتار مسوولان سازمان تربيت بدني، قيد بازگشت به پرسپوليس را زده و به عضويت هيات مديره باشگاه استيل‌آذين درآمد.

حسين هدايتي مالك و رييس هيات مديره باشگاه استيل‌آذين وقتي در مذاكره با علي پروين متوجه شد كه او قيد بازگشت به پرسپوليس را زده، سلطان سرخ‌ها را به عنوان عضو هيات مديره و مدير فني باشگاهش انتخاب كرد تا پروين بار ديگر به فوتبال ايران بازگردد.

 

سعيدلو كه مي‌دانست با جدايي پروين از پرسپوليس و پيوستن او به استيل‌آذين حساسيت‌ها در مورد اين دو تيم و عملكرد سازمان تربيت بدني پررنگ‌تر مي‌شود، بار ديگر با هدايتي و مشاورانش وارد مذاكره شد و به اين نتيجه رسيد كه بازگرداندن پروين به پرسپوليس مي‌تواند تا حدود زيادي به سود سلطان سرخ‌ها و اين باشگاه قديمي باشد. مذاكرات سعيدلو و هدايتي به جايي رسيد كه قرار شد علي پروين به پرسپوليس بازگردد.

مجيد فرخزادي مشاور رييس سازمان تربيت بدني دوشنبه شب همراه پروين در جلسه با سعيدلو حاضر شد و در پايان اين جلسه بود كه قرار شد با دستور سعيدلو و مساعدت باشگاه استيل‌آذين،‌علي پروين به پرسپوليس بازگردد و در هيات مديره جديد اين باشگاه حضور داشته باشد.

مجيد فرخزادي در مورد جلسه رييس سازمان تربيت بدني با علي پروين مي‌گويد:«سعيدلو با جديت ديدار و مذاكره با پيشكسوتان را براي استفاده از تجربيات آنها در امور مديريتي ورزش، دنبال مي‌كند. سعيدلو در صدد است تا براي اداره هرچه بهتر دو باشگاه مردمي و پرطرفدار پرسپوليس و استقلال از پيشكسوتان اين دو تيم در امور مديريتي آن كمك گيرد و استفاده از تجربيات اين افراد همواره جزو تاكيدات سعيدلو است.»

ماجراي حضور محمد دادكان در هيات مديره پرسپوليس بحث ديگري بود كه طي روزهاي گذشته مطرح شد. برخلاف آنچه كه عنوان شده بود،‌قرار نيست تا دادكان در هيات مديره پرسپوليس حضور داشته باشد. اين درست كه دادكان نشان داده مديري توانا در عرصه ورزشي است ولي با توجه به اينكه نام حبيب كاشاني و علي پروين در ليست اعضاي هيات مديره جديد پرسپوليس ديده مي‌شود بعيد است نام دادكان در اين هيات مديره جديد لحاظ شود.

مشاور رييس سازمان تربيت بدني نيزدر مورد استفاده از محمد دادكان در هيات مديره به پرسپوليس مي‌گويد:«دادكان يكي از چهره‌هاي موفق ورزشي در امر مديريت فوتبال است. او تجربيات زيادي در گذشته داشته است. در چند مرحله تلاش‌هايي براي بازگرداندن وي انجام شد ولي تا امروز اين موضوع عملي نشده است.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)