مرجع خبری پرسپولیس : آخرین رویدادهای باشگاه پرسپولیس را در چند خط از مرجع خبری باشگاه پرسپولیس بخوانید:

 

زمان کافی برای افزودن سالم به لیست آسیایی

 

زمان زیادی لازم نیست که برای سفر به هر کشور ویزا تهیه کرد اما از آنجایی که معمولا کشور عربستان روی این قضیه معطلی زیادی دارد ، مسئولان باشگاه درصدد این هستند که در اولین فرصت لیست اسامی را تحویل سفارت عربستان بدهند تا در آستانه سفر به این کشور مشکلی به نام ویزا وجود نداشته باشد. هرچند مسئولان باشگاه الاتحاد قول همکاری در این خصوص داده اند. با این حال ظاهرا مشکل مسئولان پرسپولسی در حال حاضر روشن نشدن تکلیف بازیکن عراقی است. البته گفته می شود مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد و به محض روشن شدن تکلیف سالم سعید نامش به لیست پرسپولیس اضافه شده و ویزای او هم همراه سایرین تهیه می شود.

 

رسیدگی به معترضان در کمیته استیناف

 

 

 

پیش از برگزاری اردوی پرسپولیس در امارات کمیته انضباطی باشگاه تشکیل جلسه داد و تکلیف جرایم برخی بازیکنان خاطی را در چند وقت گذشته مشخص کرد.

احکامی که برای برخی بازیکنان سنگین بود و به کمیته استیناف اعتراض کردند تا در صورت امکان در حکم آنان تخفیف حاصل شود. البته با توجه به اینکه مسئولان کمیته انضباطی و استیناف همراه تیم در دبی بودند! طبیعتا برگزاری جلسه به زمان دیگری موکول شد. گفته می شود طی یکی دو روز آینده به اعتراضات رسیدگی می شودتا در صورت امکان از جرایم نقدی کاسته شود. جرایمی که قطعا از مبالغ قراردادشان کسر می شود.

 

حیدری به اصفهان رفت

سپهر حیدری مدافع تیم پرسپولیس بلافاصله پس از اتمام تمرین روز گذشته راهی اصفهان شد . حیدری که جریان گرفتن برگه تسویه حساب مالیاتی اش را از باشگاه ذوب آهن کاملا برای علی دایی توضیح داده و حتی اخیرا در همین خصوص سفری به اصفهان داشت روز گذشته با کسب اجازه از دایی راهی این شهر شد. سپهر در تمرینات امروز حضور نداشت اما به احتمال زیاد فردا به تهران بازمی گردد تا تمرین را از دست ندهد.

 

دایی تکلیف سیف الهی را مشخص می کند

 

از زمانی که بحث اضافه شدن یک بازیکن زیر 23 سال به جای محمد پروین مطرح شد نام چند گزینه به میان آمد اما در نهایت مقرر شد این بازیکن از بین امیدهای پرسپولیس انتخاب شود. به همین خاطر بود که با نظر علی دایی روح الله سیف الهی یکی از مهاجمان تیم امید پرسپولیس در تمرینات شرکت کرد و حتی در اردوهای آنتالیا  و دبی هم تیم را همراهی کرد. گفته می شود علی دایی از عملکرد سیف الهی جوان رضایت داشت اما در همین حین بحث پیوستن سالم سعید عراقط مطرح شد . با این حساب اگر توافق نهایی با سعید صورت گرفت و با توجه به رضایتی که دایی از سیف الهی دارد باید دید تکلیف این بازیکن چه می شود. به تیم امید بر می گردد یا می تواند به عنوان سهمیه امید به تیم بزرگسالان اضافه شود.

 

خانه میاچ امروز نهایی شود

 

مربی کروات سرخپوشان پیش از سفری که همراه تیم به امارات داشت برای سکونت در تهران چند گزینه به مسئولان باشگاه نشان داد. از طرفی خود باشگاه نیز چند گزینه برای میاچ در نظر گرفت اما چون سفر امارات پیش  آمد میاچ نتوانست نظر نهایی اش را بدهد و انتخاب منزل را به پس از بازگشت موکول کرد. به گفته یکی از مسئولان باشگاه در نهایت امروز تکلیف محل سکونت میاچ نهایی و قراردادش امضا می شود. این مربی کروات از زمان ورودش در هتل المپیک مستقر شده که طبیعتا بیش از این نمی تواند در هتل بماند.

 

15 روز تا تهیه مجوز کار

 

ژلکو میاچ طی 2 سفر پیاپی که با تیم به ترکیه و امارات داشت هر بار برای بازگشت به ایران ویزا گرفت چرا که هنوز مجوز رسمی کار از اداره امور اتباع خارجه ندارد. با این حال در مدتی که این مربی کروات نبود مسئولین باشگاه پیگیر این قضیه بودند تا کار اقامت او هم درست شود. آنطور که شنیدیم تمامی مراحل اخذ مجور کار میاچ خوب پیش رفته و تنها احتیاج به مهر زدن به گذرنامه این مربی بود. طبیعتا میاچ که در ایران حاضر نبود امکانش وجود نداشت اما حالا که برگشته گفته می شود تا نهایت 10 یا 15 رو زآینده مجور کار میاچ در ایران به دستش می رسد.

 

انتهای گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس به نقل از پرسپولیس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)