خبرگزاری پرسپولیس : پرسپولیسی ها بلافاصله بعد از جدایی شهاب گردان به دنبال یافتن جایگزینی برای او رفتند.

ظاهرا مصدومیت نیلسون در نیم فصل اول باعث شده است پرسپولیسی ها به شکل جدی تری به دنبال پیدا کردن نفر دوم برای پست دروازه بانی باشند. وحید طالب لو ، محمدباقر صادقی ، رضا محمدی و آسمیر آودوکیچ گزینه های سرخپوشان بودند.

با جدایی شهاب گردان از پرسپولیس یحیی گل محمدی و دیگر اعضای کادرفنی به دنبال یافتن گزینه ای بودند تا جانشین این دروازه بان شود. آنها که روی گزینه وحید طالب لو دو دل بودند حالا به نتیجه رسیدند تا رضا محمدی گلر سپاهان را در ازای شهاب بگیرند. گلری که در ابتدای فصل و قبل از مصدومیتش در لیگ قهرمانان آسیا نمایش خوبی برای این تیم داشت.

حالا محمدی آخرین خرید سرخپوشان در نیم فصل خواهد بود  و امشب قراردادش را ثبت خواهد کرد.

پرسپولیس در نیم فصل رضا حقیقی ، عادل کلاه کج ، پروویچ و احتمالا رضا محمدی را جذب کرده و نسبت به رقیب همشهری فعالیت کمتری در بازار نقل و انتقالات داشته است.

این تیم همچنین با جدایی علی عسگر ، آقازمانی ، کاظمیان ، ایمون زاید و شهاب گردان از پرسپولیس موافقت کرد. البته پرسپولیسیها تلاش زیادی کردند تا بار دیگر آسمیر آودووکیچ را به این تیم برگردانند اما تعطیلات سال نوی میلادی در بوسنی و نداشتن رضایتنامه اجازه این نقل و انتقالات سریع السیر را به آنها نداد.

علیرضا حقیقی که برای تعطیلات نیم فصل به ایران آمده نیز با پیشنهاد پرسپولیس برای بازگشت موقت به مدت نیم فصل به این تیم مواجه شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)