آشوبی هم متنفی شد / ادامه مذاکره با مبعلی و مازیار


مرجع خبری پرسپولیس : ايمان مبعلي براي مذاكره با پرسپوليسي‌ها حاضر به گفتگو با واسطه‌ها و نماينده‌ها شدوخواستار ملاقات مستقيم با حبيب كاشاني شد.

به گزارش مرجع خبری و به نقل از يك مقام آگاه در باشگاه پرسپوليس بعد از موافقت دايي براي حضور مبعلي در اين باشگاه، مدير عامل سرخپوشان واسطه اي را براي مذاكرهء اوليه مبعلي فرستاده اما وي حاضر به مذاكره نشد و مدعي شد بايد در مورد خواسته‌هايش با شخص كاشاني صحبت كند.

بنابراين گزارش ظاهرأ اين بازيكن ابتدا حاضر بود با واسطهء كاشاني و دايي گفتگو كند اما وقتي متوجه شد در مذاكره پرسپوليسي‌ها با مازيار زارع خود حبيب كاشاني به طور مستقيم وارد عمل شده است او نيز خواستار مذاكره مستقيم شد. گفتني است طي روزهاي اخير بجز پرسپوليس فولاد خوزستان نيز با پيشنهاد مالي شگفت انگيزي مبعلي را وسوسه كرده است و اين بازيكن اگر نتواند با پرسپوليسي‌ها به توافق برسد هيچ بعيد نيست به تيم سابقش فولاد بپيوندد.

 

 

 

گفتنی است علاوه بر توافق بر سر بندهای قرارداد ، تنها مشکل پرسپولیسی شدن مبعلی مسائل رخ داده فی مابین این بازیکن و علی دایی در گذشته می باشد.

 

فرزاد آشوبی به ذوب آهن پیوست


فرزاد آشوبی بازیکن اسبق تیم های مس کرمان و پرسپولیس به ذوب آهن اصفهان پیوست.

 

این خبر را مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن تایید می کند و می گوید«با فرزاد به توافق نهایی رسیدیم.می توان حالا او را بازیکن ذوب آهن نامید.اگر مشکل خاصی پیش نیاید آشوبی شنبه به اصفهان می آید تا قرار داش را با ذوب آهن به امضاء برساند»

شیرزادی این را می گوید و در ادامه اشاره به وضعیت خلعتبری می کند و ادامه می دهد«مسئولان ذوب آهن علاقه زیادی به تمدید قرار داد خلعتبری دارند.او یکی از بازیکنان تاثیر گذار ذوب آهن است.اما محمد رضا بازیکن آزاد است و طبق آخرین اخبار با پرسپولیس به توافق رسیده است.به هر حال اگر او می توانست در اصفهان فوتبال بازی کند اتفاق خوبی برای ما بود.برای خلعتبری در هر کجا که هست آروزی موفقیت می کنیم»

 

کاظمیان سپاهانی شد؟

 

جواد كاظميان بعد از مذاكره با امير قلعه نوعي سپاهاني شد و به زودي راهي اصفهان مي شود تا قراردادش را با اين تيم زردپوش امضا كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از يك مقام آگاه درباشگاه سپاهان، اين بازيكن كه به نظر مي رسيد در صورت حضور در ايران درپرسپوليس يااستيل آذين توپ بزند در ملاقاتي غير منتظره با امير قلعه نوعي به توافق رسيدو فصل بعد را در اين تيم توپ مي زند.

همچنين، كاظميان كه مايل بود به جمع پرسپوليسيها ملحق شود وقتي توسط سرخپوشان تمايلي نديد فرصت را غنيمت شمرد و باب مذاكره با سپاهاني ها را باز كرد.

براساس اين گزارش، درفرصتي كه قلعه نوعي در تهران به سر مي برد اين دو با هم ملاقاتي داشتند و با توجه به پيشنهاد مالي سرمربي سپاهان به اين بازيكن كاظميان نيز فرصت را مناسب ديد و به سپاهاني ها قول همكاري داد. يادآور مي شود،قرار است ابتدا قرارداد قلعه نوعي باتيم سپاهان قطعي شده و سپس كاظميان نيز سپاهاني شود

 

حسینی : پرسپوليس يك درصد شانس دارد چون با سپاهان به توافق رسيدم

 

جلال حسینی که دیروز خبر تمدید قراردادش با سپاهان و تکذیب پس از آن جنجالی شد امروز در گفتگو با سایت گل اعلام کرده که خبر توافقش با سپاهان نادرست نبوده و به احتمال زیاد در این تیم اصفهانی باقی خواهد ماند.

 

به گزارش مرجع خبری جلال حسینی با تاکید بر توافق برای تمدید قرارداد با سپاهان تاکید کرده : مذاکرات خوبی با مسئولان تیم داشتم و برای ماندن در این تیم توافق کردم و منتظر جواب نهايي مديران سپاهان هستم تا قرارداد را ثبت كنم اما مذاکرات من با آقای کاشانی تنها به صورت تلفنی بود كه با اين مذاكره كوتاه نمي‌شود قرارداد بست، اولويت اولم از اول هم سپاهان بود، به خاطر آن با سپاهان توافقم رسيدم.

 

حسینی درباره احتمال فسخ قرارداد و پیوستنش به پرسپولیس هم می گوید : درصدش خيلي كم است، من اهل بازارگرمي نيستم. بحث من با سپاهان فقط در مورد يك مشكل كوچك است كه حل مي‌شود و هيچ مشكلي نداريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)