بوسه علی دایی بر تابوت حجازی/اسطوره هميشه زنده مي‌ماند
مرجع خبری پرسپولیس : ورزشگاه آزادي براي اولين بار به طور كامل مشكي‌پوش شد تا شاهد آخرين وداع با اسطوره باشد.

 

از همان دقايق ابتدايي صبح امروز هواداران مرحوم ناصر حجازي در ورزشگاه آزادي مستقر شدند. تاكنون بيش از 1500 نفر در ورزشگاه حضور يافته‌اند.

 

* محلي در مقابل جايگاه به بانوان اختصاص داده شده است.
* با وجودي كه از قبل اعلام شده بود كه مردم مي‌توانند از طريق درهاي 2 و 12 وارد ورزشگاه آزادي شوند؛ اما باز عده زيادي مقابل در اصلي ورزشگاه تجمع كرده‌اند.

 

 

*صوت قرآن در استاديوم آزادي طنين‌انداز شده است.

 

* عده‌اي از هواداران با شعار “حجازي كاپلو ” عشق و محبت خود را به مرحوم ناصر حجازي نشان دادند و برخي ديگر نيز با شعار ” عزا عزاست امروز ناصر خان حجازي، پيش خداست امروز ” به عزاداري پرداختند.

 

* عكس‌هاي ناصر حجازي ميان هواداران عزادار توزيع شد.

 

* جايگاهي مخصوص براي خبرنگاران و عكاسان در نظر گرفته شده است.

 

* بنر بزرگي از ناصر حجازي در ورزشگاه آزادي نصب شده است.

 

* بيژن طاهري، محمود ياوري و محمد پنجعلي از جمله افراد حاضر در ورزشگاه آزادي هستند كه براي آخرين وداع آمده‌اند.

 

درحالي كه خبرنگاران و عكاساني زيادي براي پوشش مراسم خاكسپاري ناصر حجازي در ورزشگاه آزادي حضور پيدا كرده اند جايگاه پشت دروازه را براي مستقر شدن آنها در نظر گرفته اند. اين جايگاه با توجه به اينكه مردم و خانواده حجازي در ضلع شمالي ورزشگاه حضور دارند اصلا براي پوشش اخبار مناسب نيست و همين موضوع اعتراض خبرنگاران و عكاسان را در پي داشت. جايگاه در نظر گرفته شده به هيچ وجه براي اطلاع رساني مناسب نيست.

 

* هواداران حاضر در ورزشگاه شعار ” حجازي مردمي ” را سر داده اند.

 

* پيكر مرحوم ناصر حجازي در ورزشگاه آزادي است و مراسم تشييع به زودي آغاز مي شود.

 

 

علي فتح الله زاده كه شور و حال مردم را در تشويق ناصر حجازي مي ديد با در دست گرفتن ميكروفن براي هواداران مشغول سخنراني شد و گفت: امروز براي ناصر حجازي هيچ چيز كم نگذاريد و با صداي بلند نام را فرياد بزنيد. او را طوري صدا بزنيد كه بشنود. او امروز در ورزشگاه آزادي حاضر است. فكر كنيد كه حجازي روي تك تك اين صندلي ها نشسته است. براي حجازي صلوات و فاتحه بفرستيد.

 

* جمعيت حاضر در ورزشگاه آزادي به 6 هزار نفر رسيد. هواداران شعار ” رو قلب ما نوشته ناصر سلطان عشقه ” اين مرحوم را تشويق كردند.

 

*بيش از 400 خبرنگار نوشتاري و تصويري در ورزشگاه آزادي حضور دارند. با مساعدت نبي دبير فدراسيون، حسيني روابط عمومي فدراسيون فوتبال و اصغر حاجيلو خبرنگاران و عكاسان توانستند در داخل زمين حضور پيدا كنند.

 

* وقتي درب آمبولانس حامل پيكر ناصر حجازي باز شد حدود 200 عكاس براي عكس گرفتن مقابل درب آمبولانس حضور پيدا كردند.

 

* پيشكسوتان فوتبال عكس ناصر حجازي را در دست گرفته اند.

 

 

هم اكنون حدود 6 هزار نفر در ورزشگاه آزادي براي شركت در مراسم تشييع جنازه حجازي حضور يافته‌اند. آنها با شعار “ناصرخان بلند شو، اس اسي بي‌قراره ” وي را تشويق مي‌كنند.

 

*هواداران حاضر در ورزشگاه آزادي با مشاهده آتيلا حجازي با شعار “آتيلا با غيرت تسليت تسليت ” به وي درگذشت پدرش را تسليت گفتند.

 

* علي فتح الله زاده بار ديگر ميكروفن را در دست گرفت و در حالي كه هواداران را هدايت مي‌كرد به آنها گفت: با شعار تسليت تسليت به آتيلا تسليت بگوييد.

 

* آتيلا حجازي وقتي وارد ورزشگاه آزادي شد براي تشكر از حضور هواداران در مراسم خاكسپاري پدرش به سمت آنها رفت. او ابتدا به سمت هواداران خانم كه در جايگاه روبه رو مستقر هستند رفت.

 

* نكته جالب اين است كه در ورزشگاه آزادي همه سياه پوش هستند و در بين آنها مي‌توان طرفداران پرسپوليس را هم ديد.

 

* در ورزشگاه آزادي بنر‌هايي از شهرستان‌هاي مختلف با نام و ياد حجازي نصب شده است كه بر روي برخي از آنها نوشته شده “حجازي هرگز نمي‌ميرد ” و يا “اسطوره هميشه زنده مي‌ماند. ”

 

*اسكوربورد ورزشگاه آزادي در حال پخش صحنه‌هاي حضور ناصر حجازي در بيمارستان است.

 

 

مراسم تشييع جنازه مرحوم ناصر حجازي دقايقي پيش در ورزشگاه آزادي آغاز شد. علي دايي كه در ورزشگاه حضور دارد به سمت آتيلا حجازي رفت و او را در آغوش گرفت و دقايقي گريه كرد. دايي سپس به سمت پيكر حجازي رفت و بر تابوت وي بوسه زد.

 

* فتح الله زاده در جلوي درب غربي ورزشگاه ايستاده بود و به ميهمانان تسليت و خوشامد مي‌گفت.

 

* پيشكسوتان استقلال، پرسپوليس و تيم ملي هر يك با اتوبوس جداگانه‌اي به ورزشگاه آزادي آمدند اما به علت ازدحام پشت درب غربي اين ورزشگاه نتوانستند به موقع خود را براي تشييع پيكر ناصر حجازي به ورزشگاه برسانند.

 

بازيكنان استقلال از جمله وحيد طالب لو و مهدي امير‌آبادي به شدت گريه مي كنند. كادرفني استقلال نيز در حال تشييع پيكر حجازي هستند. يورگن گده كه اين همه محبوبيت را تا به حال نديده بود با تعجب اين مراسم را دنبال مي كرد.

 

* علي دايي،‌ كريم باقري، بهرام افشارزاده، مهدي رحمتي، نامجو مطلق، حميد رمضاني، مراغه چيان، كربكندي، محمد نوازي، فرامرز ظلي، همايون بهزادي، جلالي، طالبي، عبدالرحمن شاه حسيني، كنگاني، حسن روشن، علي اميري، محمد نبي، منصور پورحيدري از جمله افراد حاضر در ورزشگاه هستند.

 

* يكي از فواره هايي كه چمن را آب مي دهد خراب شده بود و همين موضوع باعث خيس شدن مردم شد.

 

* شعار “خداحافظ ناصر خان حجازي ” و ” حجازي بلند شو، ايراني بي قراره ” سر داده مي شود.

 

* حدود 15 هزار نفر در ورزشگاه آزادي حضور دارند و سينه زني مي كنند.

 

* شعار “حجازي كاپلو ” از زبان مردم نمي افتد.

 

* همسر ناصر حجازي قبل از شروع مراسم به طور ناخودآگاه روي نيمكت مربيگري نشست و هواداران در همين زمان شعار “حاجي يادت باشه، آتيلا بايد باشه ” را سر دادند.

 

* عكس هاي ناصر حجازي همچنان بين مردم پخش مي شود. غلامحسين مظلومي نيز كه در بين جمعيت حضور دارد با گريه در حال تشييع پيكر حجازي است.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)