مرجع خبری پرسپولیس : حسین شمس در گفت و گویی آخرین وضعیت تیم فوتسال پرسپولیس را تشریح کرد.

 

حسين شمس كه شب گذشته از كويت به ايران بازگشته، اظهار داشت: با توجه به تعداد زياد تيم‌هاي شركت‌كننده در جام رمضان، مرحله مقدماتي چيزي در حدود يك هفته ديگر به پايان خواهد رسيد.

تيم‌هاي بازيكنان ايراني بد نيستند اما چون بازي‌ها به صورت 2 تايم 10 دقيقه‌اي دنبال مي‌شود و بچه‌هاي ما به آن عادت ندارند، در روزهاي ابتدايي دشوار بود. ايراني‌ها طبق عادت فكر مي‌كنند حالا حالاها براي جبران نتيجه فرصت دارند و ديرتر استارت كارشان را مي‌زنند.

وي تصريح كرد: به همين دليل بود كه در روز اول بازي‌ها، تيم اصغر حسن‌زاده دچار حادثه شد و شكست خورد، ولي در باقي بازي‌ها شرايط بهتر شد و هر چه مي‌گذرد، بچه‌ها راحت‌تر بازي مي‌كنند.

مدير فني تيم فوتسال باشگاه و مشاور سرپرست مديرعاملي پرسپوليس در مورد وضعيت تيمش گفت: در زمان غيبت من، تمرينات ادامه پيدا كرد و يك بازي هم مقابل تيم هنرمندان برگزار شد. در ادامه نيز سه بازي ديگر در نقاط مختلف شهر برابر اين تيم برگزار خواهيم كرد. همچنين در جام رمضان تهران شركت مي‌كنيم و همزمان با عيدفطر نيز در قم به مصاف صباي قم خواهيم رفت.

سرمربي سابق تيم ملي در مورد راي اعتماد مجلس شوراي اسلامي به وزير پيشنهادي رئيس‌جمهوري تاكيد كرد: شنيده‌ام كه عباسي مدير صبوري است و كار كردن با او راحت است. اميدوارم فدراسيون فوتبال هم بهره لازم را از وزير ورزش و جوانان ببرد.

شمس به عنوان يكي از اعضاي كميته فني جام رمضان كويت راهي اين كشور شده بود. او سال گذشته قراردادي سه ساله با كويتي‌ها به امضا رساند تا ناظر بر مسابقات باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)