پرسپولیس نیوز :  پزشک تیم پرسپولیس آخرین وضعیت مصدومان این تیم را تشریح کرد.

مهیار مرتضوی  درباره مصدومیت مهدی طارمی اظهار کرد: روز گذشته مهدی از ناحیه کشاله ران دچار کشیدگی همسترینگ شد. پس از گرفتن MRI وضعیت مصدومیت او مشخص می‌شود.

او در ادامه درباره پیام صادقیان نیز گفت: پیام روز به روز شرایطش بهتر می‌شود و فکر می‌کنم از آخر این هفته‌ می‌تواند در تمرین‌های گروهی شرکت کند اما درباره رضا حقیقی باید بگویم مدت زمان بیشتری برای بهبودی او لازم است بنابراین او حتمالا از اواخر هفته‌ آینده می‌تواند در تمرینات گروهی شرکت کند.

مرتضوی در ادامه درباره عباس‌زاده هم گفت: از زمانی که او مصدوم شد تیم پزشکی با جدیت تمام روی این بازیکن کار کرد و دیدید که به بازی با نفت هم رسید. او در آن بازی هم با روند خوبی که داشت یک گل هم برای پرسپولیس به ثمر رساند.

پزشک تیم پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فشردگی بازی‌های لیگ اظهار کرد: فشردگی بازی‌های لیگ بازیکنان را تحت فشار قرار می‌دهد و باعث می‌شود مصدومیت زودتر به سراغ بازیکنان بیاید. من نمی‌دانم چرا باید بازی‌ها تا این اندازه فشرده برگزار شود. در جایگاهی نیستم که بخواهم درباره مسائل فنی صحبتی کنم اما از نظر پزشکی می‌گویم که فشار این چنینی برای بازیکنان خطرناک است و معتقدم که مصدومیت های پی در پی که در همه تیم ها خصوصا در تیم پرسپولیس رخ می‌دهد به خاطر این فشردگی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)