پرسپولیس نیوز : بازیکنان پرسپولیس برای بازی مقابل استقلال عصر فردا راهی اردو خواهند شد.

 تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار روز جمعه مقابل استقلال یک جلسه تمرینی در برنامه خود خواهد داشت که این دو جلسه امروز و فردا در ساعت 17 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار می‌شود.

*محل اردوی تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شد. سرخپوشان پس از تمرین فردای خود راهی هتل لاله می‌شوند تا برای بازی مقابل استقلال اردوی خود را در این هتل برگزار کنند.

*تمرین فردای تیم فوتبال پرسپولیس با درخواست برانکو ایوانکوویچ به مدت 10 دقیقه برای اصحاب رسانه باز است اما هواداران این تیم حق حضور در محل تمرین پرسپولیس را ندارند.

 

هرداد کفشگری، محسن بنگر، مایکل اومانا، حمیدرضا علی عسگری و هادی نوروزی نفراتی هستند که تحت نظر کادر پزشکی تیم قرار دارند و کادر فنی منتظر روشن شدن شرایط آنها برای بازی‌های آینده است.

ایوانکوویچ در حالی باید برای بازی با استقلال تصمیم‌گیری کند که دو بازی مهم برابر الهلال پیش رو دارد و به این دلیل اهمیت دارد که بازیکنان در صورت حضور در دربی با شرایطی روبرو نشوند که تشدید آسییب دیدگی مانع از حضورشان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شود.

کادر پزشکی پرسپولیس همه روزه گزارشی از آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم به ایوانکوویچ ارائه می‌کند و با توجه به اهمیت بازرسی‌های پیش رو برابر الهلال، تصمیم نهایی درباره تمرینات و بازی نفرات مصدوم اخذ خواهد شد.

*مایکل اومانیا مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که دیروز فیزیوتراپی کرده بود و دقایقی هم در تمرین حاضر شده بود هنوز از ناحیه پا کمی احساس درد دارد.

*هادی نوروزی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی مقابل گسترش فولاد تبریز سرش شکست از نظر بدنی مشکلی ندارد اما فعلاً نباید به محل شکستگی سر این بازیکن ضربه بخورد.

*محسن بنگر مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی این تیم مقابل استقلال خوزستان از ناحیه پا دچار مصدومیت شد و حتی پایش را گچ گرفت این روزها همراه با سایر بازیکنان تمرین می‌کند اما حضورش در دربی 80 ، 50-50 است و نظر نهایی را در اینباره برانکو خواهد داد.

 

بنگر امروز در محل تمرین، مورد تست و معاینه مجدد قرار می‌گیرد. وی طی روزهای گذشته تمرین کرده است اما فشار تمرینات هم بالا نبود و اینکه بنگر برای دربی چه شرایطی داشته باشد، فردا مشخص خواهد شد.

*همچنین مهرداد کفشگری به دلیل درد عضله‌ای که دیروز داشت با تیم تمرین نکرد اما امروز در تمرین همراه با سایر بازیکنان کار خواهد کرد تا برای حضور در بازی روز جمعه مقابل استقلال آماده باشد.

 

او ابتدا برای سونوگرافی از ناحیه عضله اعزام شد اما پس از آن برای اطمینان خاطر بیشتر از وضعیت آسیب‌دیدگی با هماهنگی دکتر حقیقت پزشک تیم، برای MRI اقدام شد و در حال حاضر برنامه فیزیوتراپی را هم زیر نظر میثم علیپور دنبال می‌کند.

 

حمیدرضا علی عسگری نیز هنوز با همان آسب دیدگی از ناحیه کشاله ران روبرو است که باعث شد در بازی با گسترش فولاد تبریز غایب باشد و باید درباره وضعیت او برای دربی با توجه به بازی‌ها برابر الهلال تصمیم‌گیری شود.

*گفتنی است تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در ساعت 17 برگزار خواهد شد و برانکو از ساعت 16 و 30 دقیقه در نشستی خبری با خبرنگاران شرکت خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)