مرجع خبری پرسپولیس : آخوندي : مديريت تا پايان ليگ قهرمانان ادامه مي دهد  ! انصاری فرد نباید ان مسائل را مطرح می کرد

هرچند آخوندی از ادامه کار هیات مدیره خبر می دهد و علی آبادی هم روز گذشته گفته بود که کسی برکنار نمی شود اما حرف های سخنگوی سازمان تربیت بدنی نشان می دهد که اتفاقات زیادی منتظر پرسپولیس است ان هم بعد از جام باشگاههای آسیا.
سخنگوي سازمان تربيت بدني با تصريح بر اينکه هيات مديره فعلي پرسپوليس تا پايان فصل به کار خويش ادامه خواهد داد، تاکيد کرد: در شرايط حاضر همه بايد کمک کنند تا اين تيم به دور از حاشيه در عرصه ليگ قهرمانان آسيا به نتيجه لازم دست يافته و پاسخگوي انتظارات بحق هواداران باشد محمد آخوندي مدير کل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان تربيت بدني و عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس ، با ابراز تاسف از مسائل حاشيه اي ايجاد شده براي اين تيم در روز هاي اخير گفت : واقعيت اين است که با وجود تمام تلاش هاي صورت گرفته نتايج پرسپوليس در ليگ و جام حذفي نتوانست پاسخگوي انتظارات هواداران باشد و تيم موفق عمل نکرد . گرچه تيم در عرصه رقابت هاي آسيايي تا حدودي موفق عمل کرده و از اين فرصت برخوردار است که خود را در ليگ قهرمانان بالا بکشد که بايد جملگي همه بکوشيم تا تنها نماينده باقي مانده فوتبال ايران در جام باشگاهي قاره ، از حاشيه ها و اختلافات کنار مانده و در ادامه راه ، با انسجام و قدرت بيشتري به مصاف حريفان خود برود .

وي اضافه کرد : با وجود گمانه زني هايي که صورت مي گيرد ، هيات مديره و مديرعامل فعلي باشگاه به کار خود ادامه خواهد داد و بي شک سازمان تربيت بدني در زمان لازم براي مديريت باشگاه پرسپوليس تصميمات مقتضي را اتخاذ خواهد کرد .
آخوندي در عين حال با اشاره به اينکه برخي اختلافات نظرها منجر به بروز مشکلاتي براي تيم شد ، از رسانه اي شدن اين اختلاف ها ابراز تاسف کرد و گفت : بي شک اگر اختلاف نظري نيز بود اين مسائل بايد در درون خانواده پيروزي حل و فصل مي شد و رسانه اي شدن آن در زماني که تيم نياز به آرامش دارد نمي تواند ، مشکلي را حل کند .


وي صحبت هاي مدير عامل و رييس هيات مديره پرسپوليس را از تبعات شکست در مقابل پاس همدان و حذف از صحنه جام حذفي دانست و گفت :

 بي شک عباس انصاري فرد متاثر از اين شکست مسائلي را در رسانه ها مطرح کرد که اصلا نبايد مطرح مي شد . حقيقت اين است که امسال سازمان تربيت بدني با توجه به حضور پرسپوليس و استقلال در ليگ قهرمانان آسيا ، کمک هاي مالي خوب و قابل توجهي را در اختيار هر دو باشگاه قرار داد که ريز دقيق اين کمک ها مشخص است . در کنار آن نيز از سوي آقاي حسين هدايتي از نظر مالي به باشگاه پرسپوليس کمک شد که جاي تشکر دارد .
سخنگوي سازمان تربيت بدني تصريح کرد : بي شک در شرايطي که هواداران بحق از نتايج بدست آمده در ليگ و جام حذفي ناراحتند ، نبايد با دميده شدن در اختلافات مديريتي ، کام آنان تلخ تر شود . يقينا افتخار تمام کساني که در هيات مديره پرسپوليس فعاليت مي کنند بايد شاد کردن دل مردم و مجموعه هواداراني باشد که تحت هر شرايطي در کنار تيم قرار داشته اند . بنابراين حضور در اين عرصه طلب مي کند که مديران از مسائل شخصي خويش چشم پوشي کرده و نفع تيم را تحت هر شرايطي ارجح بشمارند

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)