سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: صحبت‌هایی در خصوص رضایت‌نامه انصاری‌فرد انجام شده و برای گرفتن ‌آن مشکلی وجود ندارد.

فارس، حسن آذرنیا در مورد دیدار روز چهارشنبه تراکتور‌سازی مقابل آذرکوثر گفت: با توجه به اینکه هفته دوم لیگ برتر با گسترش فولاد بازی داریم نمی‌توانیم با این تیم دیدار دوستانه داشته باشیم. مس سنگون نیز در تهران حضور دارد و تنها با دو تیم دسته سه ای هرماس و آذرگستر می‌توانستیم بازی کنیم. یکشنبه با تیم هرماس روبرو شدیم و چهارشنبه نیز به مصاف آذرگستر رفتیم. مسئولین این دو تیم با ما همکاری خوبی داشتند و برنامه‌های تاکتیکی خود را در این دو مسابقه مرور کردیم.

وی در مورد شرایط گیلسون و مارکو دو بازیکن خارجی این تیم اظهار داشت: گیلسون مورد تائید قرار نگرفت و دو روز پیش به کشور خود بازگشت. مارکو نیز همچنان در تمرینات حاضر است و مقابل آذرگستره تبریز به میدان رفت. امروز و فردا مجید جلالی نظر خود را در مورد او اعلام می‌کند.

سرپرست تراکتور‌سازی در مورد اینکه مجید جلالی اعلام کرده بود برای جاهای خالی به دنبال بازیکنان خارجی است عنوان کرد: پیگیر این موضوع هستیم و اگر این دو بازیکن نشد باز هم نفرات دیگر را بررسی می‌کنیم. رزومه بازیکنان مدنظر ما است واقعیت موضوع این است که دوست داریم بازیکنی جذب کنیم که مورد تائید همه باشد.

آذرنیا در مورد رضایت نامه کریم انصاری‌فرد و اینکه پرسپولیسی‌ها گفته‌اند رضایت نامه نمی‌دهند اظهار داشت: در این ارتباط اقدامات لازم را انجام داده‌ایم و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد. طی صحبت‌های که شده محمد رویانیان اعلام کرد همکاری می‌کنم و تعامل خوبی وجود دارد.

وی در مورد دیدار مقابل پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و هواداران خوبی دارد. کادر فنی ما به خوبی آنها را آنالیز کرده واقعیت امر این است که تراکتور‌سازی دیگر فقط به دنبال کسب موفقیت است و نام بزرگ این تیم هدف‌های مهمی را دنبال می‌کند. ما بازیکنان کادر فنی مدیریت و اعضای کاردانی داریم که برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم. پرسپولیس تیم بزرگی است اما ما هم تراکتور سازی هستیم و این مسیر طولانی را طی می‌کنیم تا سه امتیاز را کسب کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)