سرپرست تیم فوتبال تراکتور‌سازی تبریز گفت: ۵ دیدار آینده تراکتورسازی در لیگ برتر آینده ما را در لیگ مشخص می‌کند و باید از این دیدارهای خانگی نهایت استفاده را ببریم.

 حسن آذرنیا در مورد ممنوع‌المصاحبه شدن بازیکنان تراکتورسازی گفت: بازیکنان ما قبل از دیدار مقابل فولاد خوزستان ممنوع‌المصاحبه شده‌اند اما این بار از آنها خواستیم برای اینکه حاشیه‌ای درست نشود مصاحبه‌ای انجام ندهند و اگر حرفی می‌زنند تنها در مورد مسائل فنی بازی باشد تا برای ما مشکلی به وجود نیاید. هر مصاحبه‌ای که باعث به وجود آمدن حاشیه شود از طرف مسئولان باشگاه به شدت با آن برخورد می‌شود.

وی در مورد پیروزی 4 بر یک تراکتور‌سازی مقابل استقلال خوزستان عنوان کرد: خدا را شکر بسیار خوب بازی کردیم و در این دیدار عملکرد مناسبی داشتیم. تراکتورسازی راه خود را پیدا کرده است و با قدرت مسیرش را ادامه می‌دهد.

سرپرست تراکتور‌سازی در مورد 5 بازی داخل خانه این تیم عنوان کرد: مقابل استقلال، پرسپولیس، گسترش فولاد، ذوب آهن و سپاهان داخل خانه به میدان می‌رویم و فرصت خوبی برای کسب امتیاز داریم. تراکتور‌سازی راه افتاده است و هماهنگی‌ زیادی پیدا کردیم. کادر فنی با تمهیداتی که در نظر می‌گیرد و تلاشی که بازیکنان انجام می‌دهند برای کسب نتیجه در 5 مسابقه پیش رو که بسیار حیاتی است به میدان می‌رویم. امیدوارم بتوانیم از امتیاز میزبانی به نحو احسن استفاده کنیم. 5 هفته پیش رو آینده ما در لیگ و خیلی از مسائل دیگر را مشخص می‌کند. به امید خدا بتوانیم نتایج قابل قبولی را به دست آوریم.

وی در مورد اینکه عقیل اعتمادی با یک باشگاه هلندی قرارداد بسته است و آیا تراکتور سازی با این بازیکن تسویه مالی انجام داد افزود: از این موضوع اطلاع دقیق ندارم در باشگاه ما برای هر بخش مسئولی مشخص شده است و معاونت حقوقی تراکتور‌سازی این مسئله را پیگیری می‌کند.

آذرنیا در مورد اینکه کمیته انضباطی حکم داده که قاسم دهنوی 80 میلیون تومان به تراکتور‌سازی بازگرداند خاطرنشان کرد: قاسم دهنوی از قراردادی که داشته کمی بیشتر دریافت کرده است که باید این پول را پس دهد همانطوری که وقتی باشگاه پول کمی می‌دهد بازیکن شکایت می‌کند باشگاه نیز وقتی باید بازیکن پولی را بازگرداند پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد البته ما از قاسم دهنوی شکایت نکردیم و او خودش پول را بازمی‌گرداند.

وی در مورد دیدار مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: مدیرعامل ماشین‌سازی شب گذشته پیامکی داد و در آن انصراف ماشین‌سازی را از حضور در جام حذفی اعلام کرد. از آنها خواستیم این مسئله را به صورت کتبی به هیئت فوتبال اعلام کند و سپس لغو بازی نیز به صورت کتبی به ما اعلام شود. امروز از هیئت فوتبال تماس گرفتند و گفتند این بازی لغو است و این مسئله را تا ساعاتی دیگر به صورت کتبی اعلام خواهند کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)