پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: محسن مسلمان کماکان بازیکن تیم ذوب‌آهن است و مواضع ما و پرسپولیس تغییری نکرده است.

سعید آذری در مورد وضعیت محسن مسلمان و شایعه حضور او در استقلال یا پرسپولیس گفت: در حال حاضر هیچ تغییری انجام نشده است، محسن مسلمان با جدیت تمریناتش را در تیم امید ایران انجام می‌دهد و ما مذاکراتی هم با پرسپولیس داشته‌ایم که طرفین همچنان بر سر مواضع خود هستند و محسن مسلمان کماکان بازیکن تیم ذوب‌آهن است. غریبی و خانزاده هم کماکان بازیکن پرسپولیس هستند.

مدیرعامل ذوب‌آهن در مورد جذب ابراهیم تقی‌پور به عنوان مربی گفت: تقی‌پور با نظر بوناچیچ به تیم آمد او در استقلال اهواز شاگرد بوناچیچ بوده است، همچنین مدت‌ها در تیم ذوب‌آهن به عنوان بازیکن فعالیت کرده است و او به عنوان یک مربی جوان به تیم ذوب‌آهن آمد.

آذری در مورد بحث حضور مجید نامجومطلق در کادر فنی گفت: باید در تهران با نامجومطلق صحبت کنم و با بوناچیچ هماهنگی‌های لازم را انجام بدهم و جلسه بگذارم. مجید نامجو مطلق یک قهرمان ملی است و آدم محبوبی در فوتبال است باید شأن این بازیکن و قهرمان که از اسطوره‌های فوتبال ماست، حفظ شود او یک مربی با اخلاق است که دانش روز مربیگری را هم دارد اما معتقدم باید شأن و جایگاه‌ها حفظ شود.

آذری در مورد اینکه بحث حیطه کاری در مورد نامجومطلق مطرح است، گفت: باید حد و مرزها و ضوابط کار کاملاً مشخص باشد و شأن هرکسی نیز حفظ شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد جذب بازیکنان جدید برای تیمش در نیم‌فصل اظهار داشت: تصور می‌کنم با جذب دو بازیکن ایرانی دیگر فعالیت ما در نیم‌فصل به پایان برسد و مذاکرات و مکاتباتی با باشگاه‌ها برای جذب این بازیکنان انجام داده‌ایم اما اگر اجازه بدهید نامی از آنها نبریم تا مشکلی پیش نیاید. ما در نقاطی که بوناچیچ به ما اعلام کرده به دنبال جذب بازیکن هستیم و تا نیم‌فصل نقل و انتقالات خارجی هم صبر می‌کنیم و در آن زمان اگر نیاز بود بازیکن آزاد جذب می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)