در پاسخ به شایعه مدیرعاملی در پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل سابق ذوب‌آهن گفت: كار كردن در باشگاه فعلي پرسپوليس كار بسيار سختي است.

سعيد آذري در مورد شايعه مديرعاملي خود در باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: تاكنون هيچ تماسي از سوي مسئولان سازمان تربيت‌بدني در اين مورد با من گرفته نشده و اين خبر صحت ندارد.
وي تصريح كرد: پرسپوليس باشگاه بزرگي است و هواداران زيادي دارد. هركس كه بخواهد مديرعامل پرسپوليس شود، وظيفه اي متفاوت از ساير نفرات خواهد داشت و بايد تلاش چشمگيري در اين باشگاه داشته باشد.
آذري ادامه داد: انتظارات از پرسپوليس به عنوان يك تيم قديمي بسيار بالا است. با توجه به وضعيتي كه در حال حاضر دارد كار كردن در اين باشگاه سخت بوده، اما با اين وضعيت تاكنون هيچ شخصي در اين زمينه با من صحبتي نداشته است.
وي در مورد ويژگي‌هاي يك مدير در باشگاه پرسپوليس تاكيد كرد: يك مدير در هر سازماني كه كار مي كند بايد به سيستم رفتارهاي سازماني وارد بوده و در حال حاضر تنها شيوه اي هم كه در مديريت سازمان ها پاسخگو است، همين شيوه رفتار سازماني است. نوع ارتباط مدير با مردم و رسانه‌ها و بازيكنان تيم نيز بايد به اين صورت باشد و مؤلفه‌هاي مديريت را بداند. به نظر من هر كسي كه مديرعامل پرسپوليس مي‌شود وظيفه سنگيني را بر عهده دارد و با تلاش زياد خود پرسپوليس را به جايگاه خود برساند.

مديرعامل سابق باشگاه ذوب‌آهن عنوان كرد: مديريت خوب در باشگاه پرسپوليس بستگي به آن مدير دارد و ممكن است يك مدير با بيشترين امكانات كمترين بهره برداري را كند. بزرگترين سرمايه يك مدير وقتي كه در مجموعه‌اي قرار مي‌گيرد نيروي انساني آن است.
وي در مورد عملكرد حبيب كاشاني به عنوان مديرعامل اسبق پرسپوليس گفت: كاشاني در زمان مديريت خود در پرسپوليس بسيار موفق عمل كرد و اگر موفق عمل نمي كرد. كاشاني مديري بود كه در پرسپوليس بسار زحمت كشيد و حتي سلامتي‌اش در آنجا به خطر افتاد.
آذري اظهار داشت: من نمي دانم كه پرسپوليس چه بازيكناني را جذب كرده و در جريان نقل و انتقال بازيكنان نيستم، اما اساسي ترين قضيه پرسپوليس علاوه بر مديريت نداشتن سرمربي آن هم در حالي كه كمتر از 20 ديگر ليگ برتر شروع مي‌شود.
وي با تاكيد دوباره مبني بر اينكه من در جريان باشگاه پرسپوليس نيست؛ تصريح كرد: تنها چيز اصولي كه در ورزش حاكم است اين است كه يك سرمربي در حد پرسپوليس در اين تيم حضور داشته باشد و اينكه مديرعامل پرسپوليس چه كسي باشد به اهميت انتخاب سرمربي قدرتمند نمي‌رسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)