آدیلس آرژانتینی گزینه جدید پرسپولیس / با کریمی مشکلی نداریم

مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که شایعه برکناری قریب الوقوع او به گوش می رسد از تازه ترین شرایط این باشگاه می گوید :

* در اين وضع سرقت خودروي متعلق به باشگاه و همچنين 200 هزار دلار پول باشگاه شرايط عجيبي را براي پرسپوليس رقم زده است.

– متاسفانه برخلاف آن چيزي كه منتشر شد پولي در ماشين سرقت شده وجود نداشت. تنها يكسري مدارك شخصي و مدارك باشگاه در ماشين بود كه آن مدارك به همراه ماشين به سرقت رفت؛ اما، من نمي‌دانم هدف از انتشار اين اخبار چيست و برخي با انتشار خبر سرقت 200 هزار دلار به دنبال چه مسايلي هستند؟

* گويا با پيشنهادي كه علي كريمي به باشگاه پرسپوليس داده از نگه داشتن اين بازيكن منصرف شديد.

– اين خبر هم صحت ندارد. من و كريمي هفته‌ي گذشته صحبت بسيار دوستانه‌اي را با هم انجام داديم. او خودش تمايل زيادي دارد كه در پرسپوليس بماند. ما هم مي‌خواهيم كه او را حفظ كنيم. نظر ما و او اين است كه بر روي رقمي به قرارداد برسيم كه معقول باشد و هم او ضرر نكند و هم باشگاه توانايي پرداخت آن پول را داشته باشد.

* شايعاتي اين روزها منتشر مي‌شود كه براساس آن برخي مدعي‌اند شما و كريمي با هم مشكل داريد.

– به هيچ وجه صحت ندارد. ما هيچ مشكلي با هم نداريم و هر دو به فكر خدمت به مردم هستيم.

* فرآيند انتخاب سرمربي به كجا انجاميد؟ بسياري نگران فصل آينده‌ي پرسپوليس هستند.

– بله، اين مساله وجود دارد. ما تمامي كارهايي كه انجام مي‌دهيم براساس كار كارشناسي است. در برخي رسانه‌ها مطالبي مطرح مي‌شود و مي‌گويند كه انصاري‌فرد خودش اقدام به جذب بازيكن مي‌كند. در شرايطي كه اين طور نيست و ما براساس نظرات كميته‌ي فني و تصميمات آنها اقدامات فني را انجام مي‌دهيم. مي‌خواهيم اين فصل كار اصولي انجام بدهيم و نمي خواهيم مانند فصل گذشته كه سه مربي در طول فصل به پرسپوليس آمدند، اين بار هم چنين اتفاقي بيفتد.

 اين هم تنها با كار كارشناسي انجام مي‌گيرد ضمن اينكه بازيكنان در حال تمرين زيرنظر مربيان هستند. ما در اين مدت چندين مربي را به ايران دعوت كرده‌ايم، كاري كه هرگز در پرسپوليس سابقه نداشت. در گذشته با مربي از راه دور مذاكره مي‌كردند، از راه دور به توافق مي‌رسيدند و از راه دور قرارداد مي‌بستند. اما، ما مربيان را به تهران مي‌آوريم، با آنها چند ساعت صحبت مي‌كنيم. در نهايت اگر به نتيجه‌ي مطلوب برسيم و در مورد مسايل مالي هم به توافق برسيم آن موقع قرارداد را امضا مي‌كنيم. مشكلي كه داشته‌ايم اين بوده كه اگر با مربي‌اي در تمامي زمينه‌ها به توافق مي‌رسيديم از نظر مالي نمي‌توانستيم نظرات آن مربي را تامين كنيم.

* با تمام اين توضيحات آيا شما قبول داريد كه در فاصله‌ي 24 روز تا شروع ليگ نداشتن سرمربي براي پرسپوليس يك ضرر است؟

– اين مساله را قبول دارم اما، دو بحث وجود داشت. يكي به قبل از انتخابات و مشكلات بازمي‌گشت و ديگري به مسايل پس از انتخابات برمي‌گشت. ما پيش از انتخابات با برخي مربيان به توافق رسيده بوديم اما، بعد از انتخابات آنها اعلام كردند ما به ايران نمي‌آييم، آيا اين توطئه بوده يا نه ما نمي‌دانيم. ما مربي داشته‌ايم كه با او به توافق رسيده‌ايم و پس از توافق‌مان 20 نفر به او زنگ زدند و گفتند به ايران سفر نكن! مسايلي وجود دارد كه نمي‌توانم خيلي آنها را باز كنم. با اين حال هواداران بدانند كه ما در حال تلاش هستيم و مي‌خواهيم سرمربي را انتخاب كنيم كه كمترين مشكل را در طول فصل با او داشته باشيم.

* فكر مي‌كنيد فرآيند انتخاب سرمربي پرسپوليس تا چه زماني طول بكشد؟

– قطعا تا قبل از سفر چهارشنبه به تركيه يعني تا دو روز ديگر سرمربي پرسپوليس انتخاب مي‌شود.

* گفته مي‌شود كه مربيان داخلي از جمله مجيد جلالي هم جزء گزينه‌هاي شما هستند. آيا صحت دارد؟

– چنين چيزي نيست. در كميته‌ي فني بحثي از مربي داخلي نيست.

* شايعه شده كه سازمان تربيت بدني مخالف حضور رايز برگن در پرسپوليس بود. آيا اصولا سازمان در انتخاب سرمربي نقشي دارد؟

– به هيچ وجه. سازمان هيچ‌گونه دخالتي براي استخدام سرمربي ندارد و همه‌ي وظايف به باشگاه محول شده است. درمورد رايز برگن هم بايد بگويم بحث او در كميته‌ي فني مطرح شد اما، به دلايل فني نظر مثبتي روي او وجود نداشت.

* در حال حاضر چه گزينه‌هايي را مدنظر قرار داديد؟

– گزينه‌هايي از هلند و آرژانتين داريم.

* گفته مي‌شود آرديلس گزينه‌ي آرژانتيني شماست.

– بله. او يكي از گزينه‌هاي ماست.

* مذاكره با برانكو به كجا انجاميد؟

– او در رسانه‌ها اعلام كرده كه نمي‌آيد، با اين حال او هم يكي از گزينه‌هاي ما است.

* شايعه شده كه شما همين روزها از پرسپوليس مي‌رويد.

– نمي دانم كه آيا اين اخبار شايعه است يا واقعيت. اما، براي من مهم نيست. بارها گفته‌ام تا روزي كه در پرسپوليس باشم تمام تلاشم را به خرج مي‌دهم و روزي كه به من بگويند تو ديگر مديرعامل پرسپوليس نيستي كارهاي انجام شده را به مدير بعدي تحويل مي‌دهم.

* محسن خليلي اعلام كرده كه فصل بعد هم در پرسپوليس مي‌ماند.

– ما شرايط مان را به خليلي اعلام كرديم و تا امروز وضعيت خليلي مشخص مي‌شود.

* فصل‌هاي گذشته رقابت اصلي در فصل نقل و انتقالات بين پرسپوليس و استقلال بود اما، با تفاهمي كه بين شما و واعظي آشتياني انجام شد، اين فصل مشكلي به وجود نيامد اما، به نظر مي‌آيد رقيب شما در اين فصل استيل آذين است.

– چنين استدلالي را قبول ندارم. هم پرسپوليس و هم استيل آذين به دنبال جذب بهترين بازيكنان هستند. مي‌بينيد كه هيچ كدام از بازيكنان ما به استيل آذين نرفتند و فكر مي‌كنم اين مسايل تنها شايعاتي است كه برخي به آن دامن مي‌زنند. استيل آذين حق دارد كه تلاش كند بهترين تيم را ببندد و ما هم در تلاشيم تا تيم خوبي را براي فصل بعد آماده كنيم. بنابراين رقابتي وجود ندارد.

* يكي از انتقادهايي كه اين روزها از باشگاه‌هاي صنعتي مي‌شود، به حضور پر قدرت آنها در فصل نقل و انتقالات بازمي‌گردد. موضع رسمي باشگاه پرسپوليس در اين باره چيست؟

– ما بيشتر به خودمان مي‌پردازيم. به ما مصوبه‌اي داده‌اند و ما براساس آن اصول در فصل نقل و انتقالات وارد شده‌ايم. اگر باشگاه‌هاي ديگر اين مصوبه را رعايت نمي‌كنند، مسوولان آنها بايد جوابگو باشند.

* بسياري معتقدند كه پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات عملكرد خوبي نداشت.

– اين طور نيست. پرسپوليس هيچ وقت نمي‌تواند در فصل نقل و انتقالات بازنده باشد. اسم پرسپوليس به قدري بزرگ است كه نيازي ندارد در فصل نقل و انتقالات پيشنهادهاي نجومي بدهد. ما بازيكناني كه جذب كرده‌ايم براساس منطق و كار كارشناسي بوده و هر بازيكني را كه به استخدام باشگاه درآورده‌ايم ساعت‌ها وضعيت آنها را آناليز كرده‌ايم. ما براساس روش‌مان بازيكنان را جذب كرده‌ايم پس نمي‌توانستيم در بازار نقل و انتقالات بازنده باشيم.

مرجع خبری پرسپولیس : به علت برخی تغییرات در سایت و بروز مشکلات فنی این مصاحبه امروز در مرجع خبری پرسپولیس منتشر شد که از این بابت از هواداران پر شور پرسپولیس پوزش می طلبیم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)