دوشنبه 14 اردیبهشت(14:16) 

مرجع خبری پرسپولیس : فولاد با مهاجم جديد پرسپوليس مذاكره كرد  ! آرفي مهاجم هزار درصدي پرسپوليس

در حالي كه اشپيتيم آرفي با باشگاه پرسپوليس قرارداد داخلي 2ساله بسته اما ديروز نماينده فولاد خوزستان با مدير برنامه‌هاي اين بازيكن مذاكره كرده تا نگراني سراغ طرفداران پرسپوليس بيايد. هر چند كه مديرعامل باشگاه پرسپوليس و مدير برنامه‌هاي آرفي خيلي زود آن را تكذيب كردند.
عصر ديروز خبر رسيد كه عباس نواصرزاده با مدير برنامه‌هاي آرفي مذاكره كرده تا اين بازيكن آلبانيايي–آلماني را به خدمت بگيرد. حتي براي اينكه مذاكرات جدي‌تر پيش برود قرار ملاقات در هتل المپيك گذاشته شده اما آرفي اين خبر را خيلي زود تكذيب مي‌كند.
آرفي كه به دليل مشكلات مالياتي نتوانست به آلمان سفر كند و هنوز در مشهد حضور دارد وقتي اين خبر را شنيد با تعجب گفت: «از صبح تا الان حتي يك بار هم تلفن من زنگ نخورده، پس چطور اين شايعه ساخته شده؟» در حالي كه آرفي اين خبر را تكذيب مي‌كند، مدير برنامه‌هايش مذاكره با فولاد را تاييد كرده و معتقد است كه هيچ اتفاقي در اين مورد رخ نخواهد داد: «باشگاه فولاد خوزستان با ما مذاكره كرده است اما ما به خاطر صداقت آقاي عباس انصاري‌فرد و اعتمادي كه به او داريم با اين پيشنهاد بالا موافقت نكرديم
مدير برنامه‌هاي اشپيتيم با اشاره به علاقه اين بازيكن به پرسپوليس هم مي‌گويد:

«آرفي براي پول به پرسپوليس نيامده. او عاشق پرسپوليس است. اشپيتيم هميشه مي‌گويد: «تو قلب من نوشته، پرسپوليس را عشقه» پس چطور مي‌شود كه او پيشنهاد يك تيم ديگر را قبول كند. من قول مي‌دهم كه آرفي هزار درصد پرسپوليسي است و در اين تيم مي‌ماند. او كسي نيست كه زير حرفش بزند. ما ثابت مي‌كنيم كه روي حرفمان مي‌مانيم.» از سوي ديگر عباس انصاري‌فرد مديرعامل باشگاه پرسپوليس هم اين چنين خيال هواداران تيمش را راحت مي‌كند: «اشپيتيم آرفي از اكثر تيم‌هاي ليگ برتري پيشنهاد داشت اما خودش پرسپوليس را انتخاب كرد.
ما قرارداد او را محكم تنظيم كرديم و جاي هيچ نگراني وجود ندارد. در ضمن قلب آرفي با پرسپوليس است و با هيچ تيمي مذاكره نخواهد كرد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)