مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است نبود حاشیه باعث شده تا این تیم در نتیجه گیری خوب عمل کند.

اشپیتیم آرفی در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: مگر می‌شود گفت که عملکرد پرسپولیس بد بوده؟ غیر از باخت به الوحده که در همان بازی هم پرسپولیس بالای ۳۰ موقعیت گل داشت، بقیه بازی‌ها را بُرد. این یعنی عملکرد تیم عالی بوده، فقط مسئله از دست دادن موقعیت‌ها کمی اذیت کننده بود.

وی در واکنش به اینکه برخی از استقلالی‌ها معتقد هستند گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گروه ضعیفی بوده، عنوان کرد: در آسیا حریف و گروه ضعیف نداریم. من واقعاً منظور استقلالی‌ها را متوجه نمی‌شوم. پرسپولیس در ۴ سال گذشته دو بار به فینال آسیا رفته و این یعنی عملکرد خوبی داشته. البته قبول دارم گروه استقلال کمی نسبت به بقیه قوی‌تر بود، اما اینطور نیست که بگوییم گروه پرسپولیس ضعیف بود. الریان و حتی گوا تیم‌های خوبی بودند فقط کمی نسبت به بقیه قدرت کمتری داشتند.

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره تقابل این تیم با سپاهان و استقلال در لیگ برتر ایران و حواشی اخیر این دو بازی اظهار داشت: الان آخر لیگ هستیم و اگر پرسپولیس می‌خواهد قهرمان شود باید استقلال و سپاهان را ببرد. من حس می‌کنم در شرایط فعلی، تیم و بچه‌ها تمرکز کامل را دارند و الان بهترین موقع است که با این دو تیم بازی کنیم.

آرفی ادامه داد: الان وضعیت کرونایی بدی در تمام جهان است و به خاطر همین اتفاقات عجیب و غریبی رخ می‌دهد، وظیفه همه ما این است که با این شرایط کنار بیاییم. در شرایط کنونی کرونایی همه باید دست به دست هم بدهیم تا این روز‌ها تمام شود. همه باید با هم کار کنیم و حتی بعضی مواقع کوتاه بیاییم تا این وضعیت کرونایی به اتمام برسد. مخصوصا باید برای نمایندگان ایران که در آسیا بودند کمی شرایط بهتر هم باشد.

وی افزود: الان اگر یکی دو بازی پرسپولیس عقب بیفتد یا اگر یکی دو بازی استقلال، فولاد و یا تراکتور عقب بیفتد اتفاقی رخ نمی‌دهد. تیم‌های نماینده ایران در آسیا رفتند و زحمت کشیدند پس بهتر است کمی به آن‌ها ارفاق شود و حتی امکاناتی در اختیارشان قرار بگیرد. این مسائل اصلاً نباید برای تیم‌های دیگر ناراحت کننده باشد.

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره عملکرد مهدی ترابی و امید عالیشاه گفت: در فوتبال هر کسی یک نظری دارد و هر مربی یک ایده خاص خودش را، از نظر من عالیشاه باید در تمام بازی‌های پرسپولیس بازی کند. او هم خیلی خوب دوندگی دارد و هم خیلی جنگنده است، درست مثل ترابی. هر دوی این بازیکنان عالی هستند. البته باید این نکته را بگویم که در کل، چون پرسپولیس به تیمی تبدیل شده که راهش را پیدا کرده هر کسی در این تیم به زمین برود خوب عمل می‌کند.

آرفی در پایان خاطر نشان کرد: از زمان برانکو یک سیاست کنار زمین برای پرسپولیس ساخته شده که کلاً حاشیه‌ها را از تیم دور می‌کند. در حال حاضر هم یحیی و هم آقا کریم به خوبی می‌دانند که چطور باید با این حواشی برخورد کرد. در تیمی مثل پرسپولیس وقتی حاشیه نباشد نتیجه هم می‌آید. یادم می‌آید زمانی که من در پرسپولیس بازی می‌کردم یکی از پر مهره‌ترین تیم‌های ایران بودیم، اما متاسفانه آنقدر حاشیه داشتیم که نمی‌توانستیم درست بازی کنیم و درست نتیجه بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)