مرجع خبری پرسپولیس : برتری قاطع پرسپولیس جام قهرمانی را به هواداران هدیه داد.

 

تیم فوتبال پرسولیس با پیروزی قاطع در دو دیدار رفت و برگشت برابر گسترش فولاد تبریز بیست و سومین جام قهرمانی حذفی باشگاه های کشور را برابر یکصد هزار هوادار خود بالای سر برد.

دیدار برگشت فینال بیست و سومین دوره رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت 18 امروز دوشنبه به قضاوت مسعود مرادی و در حضور بیش از یکصد هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در پایان شاگردان علی دایی با نتیجه 3 بر 1 و در مجموع 4 بر 1 حریف خود را شکست دادند.

در این دیدار پرسپولیس بازی را تهاجمی شروع کرد و در همان دقایق اول توسط حمید علی عسگر صاحب یک موقعیت خوب شد اما مدافع گسترش فولاد توپ را از روی خط دروازه دور کرد تا تیم تبریزی در آزادی غافلگیر نشود. گسترش فولاد در همان ابتدای بازی دروازه بان اصلی خود را به علت مصدومیت تعویض کرد.

 

 

در ادامه بازی بازهم این پرسپولیس بود که نبض بازی را در اختیار داشت و در دقیقه 31 و به دنبال خطای مدافع گسترش روی حمید علی عسگر، مسعود مرادی اعلام ضربه پنالتی کرد که این ضربه را تیاگو فرارا به گل نخست سرخپوشان تبدیل کرد. سه دقیقه بعد فرار هادی نوروزی او را در موقعیت تک به تک قرار داد که توپ او به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و در برگشت حمید علی عسگر گل دوم را در دقیقه 34 به ثمر رساند.

 


در دقایق باقی مانده تیم تبریزی دل به ضد حملات خوش کرد و صاحب چند موقعیت خوب نیز شد اما نتوانست از آنها استفاده کند تا نیمه اول با برتری 2 بر صفر سرخپوشان به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم بازهم تیم تبریزی دچار بدشانسی شد و محمد ترکمن دروازه بان تعویضی این تیم به دنبال گرفتن توپ خارج از محوطه جریمه با کارت قرمز مسعود مرادی اخراج شد تامیثم آریان جانشین وی شود.

در ادامه بازی و در دقیقه 73 به دنبال خطای سپهرحیدری روی او تیمش را صاحب یک ضربه پنالتی کرد که خود او این ضربه را به گل تبدیل کرد.

اما در دقیقه 77 محسن خلیلی که دقایقی پیش جایگزین هادی نوروزی شده بود روی پاس هوار ملا محمد – که او هم در نیمه دوم به میدان آمده بود – گل سوم سرخپوشان را با ضربه سر به ثمر رساند.

در دقایق باقی مانده دو تیم بازی را در میانه میدان دنبال کردند که در این میان پرسپولیس در دقایق وقت اضافه صاحب چند موقعیت شد اما نتوانست بر تعداد گل هایش بیفزاید و در نهایت با برتری 3 بر یک و مجموع 4 بر 1 عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

این چهارمین قهرمانی پرسپولیس در بیست و سه دوره گذشته رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور بود که به هدایت علی دایی به دست آمد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)