پرسپولیس نیوز: پیشکسوت پرسپولیس گفت:تراکتور از نظر روحی در وضعیت خیلی خوبی قرار دارد ولی این دلیل نمی شود که بتواند برابر پرسپولیس آن هم در تهران به همان توانمندی ظاهر شود.
 
ابراهیم آشتیانی درباره تیم پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس به لحاظ تاکتیکی به بلوغ کامل رسیده اند و برای رودررویی با هر حریفی نه تنها برنامه ویژه ای برای خود دارند بلکه می توانند به راحتی برنامه های حریف را هم خنثی کنند.
 
وی ادامه داد: همین باعث شده تا رقبا از رودررویی با این تیم نگرانی هایی را در دل داشته باشند و همه کارشناسان پرسپولیس را تیمی برتر به لحاظ کار تاکتیکی بدانند. تنها نکته ای که باعث شده تا پرسپولیس در این لیگ به ویژه از اواسط آن به بعد نتواند نتایج مورد نظرش را بگیرد تمام کننده نبودن این تیم است.
 
بازیکن سالهای دور پرسپولیبس اضافه کرد: بازیکنان این تیم به خوبی توپ را از حریف گرفته و مال خود می کنند و با دو ، سه حرکت سرعتی هم به دروازه یا حداقل محوطه جریمه رقیب می رسند ولی در آخر کار را آن طور که باید تمام نمی کنند و تکرار این موضوع باعث شده تا خود آنها نتوانند با ارامش در محوطه جریمه رقبای شان کار کنند.
 
آشتیانی تأکید کرد: در واقع پرسپولیس در هر بازی باید علاوه بر حریفی که روبرویش بازی می کند با خودش هم رودررو شود. وقتی چیزی مانع از گلزنی یک تیم می شود درحقیقت آن را باید حریف نامید و اگر در این هفته ها پایانی این مشکل برطرف نشود پرسپولیس باید به قهرمانی فکر نکند.
 
وی در ارتباط با بازی یکشنبه با تراکتور سازی گفت: این بازی از هر نظر می تواند برای پرسپولیس دارای اهمیت باشد. برد در این دیدار حرکت تیم را به سوی قهرمانی شتاب می بخشد و البته این دور از دسترس نیست. مطمئن هستم که پرسپولیس می تواند این کار را انجام بدهد چون نه تنها تراکتورسازی بلکه هیچ تیمی در داخل حریف این پرسپولیس نیست مگر خودش.
 
آشتیانی درباره تراکتورسازی بیان داشت: این تیم در این دو هفته توانسته یکی از تیم های اماراتی را دوبار شکست دهد و از نظر روحی در وضعیت خیلی خوبی قرار دارد ولی این دلیل نمی شود که بتواند برابر پرسپولیس آن هم در تهران به همان توانمندی ظاهر شود. همه ما از برد نماینده کشورمان خوشحالیم ولی تیمی که تراکتورسازی آن را شکست داد روحیه پیروزی بر این تیم را نداشت اما پرسپولیس این روحیه و انگیزه را دارد.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)