پرسپولیس نیوز : عضو کمیته‌ فنی پرسپولیس اعلام کرد که با استعفای یحیی گل محمدی مخالف است.

ابراهیم آشتیانی درباره استعفای یحیی گل محمدی، از سرمربیگری پرسپولیس گفت: من به عنوان یکی از اعضای کمیته‌ فنی باشگاه این استعفا را نمی‌پذیرم. گل محمدی باید صبر کند تا تمام بازی‌ها تمام شوند و با تمام قدرت تیم را هدایت کند. حتی بازی‌های تدارکاتی هم برای پرسپولیس حیثیتی هستند.

وی ادامه داد: گل محمدی، مربی جوان و آینده داری که جزو سرمایه های باشگاه است و نباید به آسانی آن را از دست بدهیم. به هر حال یک بازی انجام شده و نتیجه‌ خوبی نداشته است. هر مربی در دنیا ممکن است در یک بازی اشتباه کند. یحیی باید انتقادپذیر باشد و صبر پیشه کند.

عضو کمیته‌ فنی پرسپولیس در ادامه این تیم را دارای ظرفیت زیادی برای مربی سازی دانست و گفت: هم اکنون مربیان زیادی در لیگ‌های مختلف کار می‌کنند که از خانواده پرسپولیس هستند. بازیکنان تیم هم با دل و جان کار می‌کنند. باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا مطابق میل طرفداران رفتار کنیم. ضمن این که امسال پرسپولیس از نظر مالی هیچ کم و کسری هم نداشت.

کاپیتان اسبق پرسپولیس درباره خداحافظی علی کریمی هم  گفت: فکر می‌کنم که کریمی احساسی تصمیم گرفته است. او کاپیتان تیم است و باید بازیکنان را جمع و جور کند. امیدوارم او در تمرین‌های تیم با قدرت بیشتری حضور پیدا کند و این مسائل را به پایان برساند. طرفداران تا کی می‌توانند این مسائل را تحمل کنند؟

وی در پایان گفت: به کریمی به عنوان پدر نصیحت می‌کنم که زود تصمیم نگیرد و صبور باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)