مرجع خبری پرسپولیس : پيشكسوت پرسپوليس معتقد است كه بهترين گزينه براي حل مشكلات اين تيم تشكيل يك كميته فني قوي است تا در نحوه انجام تمرينات به استيلي كمك كند.

 

ابراهيم آشتياني در مورد وضعيت تيم پرسپوليس گفت: متاسفانه با توجه به اين كه در مديريت تيم پرسپوليس تغييراتي ايجاد شد، اما در بخش فني اين تيم تغيير چنداني به وجود نيامده است، بازي آخر پرسپوليس برابر مس كرمان بسيار نااميد كننده بود.

چون نشان مي داد كه تيم از نظر بدني كم آورده است و اصلا شاداب نبودند. مس كرمان دو برابر پرسپوليسي‌ها مي‌دويد.

 

وي ادامه داد: دومين مساله اين است كه از نظر روحي ـ رواني چيز خاصي در اين بازيكنان نديدم و اصلا پر انگيزه نبودند. آن‌ها در كار تيمي نيز موفق نيستند، بارها گفته ام تيم‌هايي كه مقابل پرسپوليس بازي مي‌كنند، با مدافعان زيادي به زمين مي آيند و اين مساله طبيعي است و بايد براي مقابله با آن راهكار جديدي پيدا كرد. مي‌شود از شوتهاي از راه دور، كرنرها و ضربات ايستگاهي استفاده كرد، اما پرسپوليس با يك بازي يك نواخت مانند 50 سال پيش توپ را روي دروازه‌ حريف مي انداختند و اين شيوه راحت‌ترين كار براي دفع توپ توسط مدافعان حريف است. دروازه‌بان پرسپوليس هم مقابل مس گلي را دريافت كرد كه يك دروازه‌بان مبتدي چنين گلي را مي خورد. در كل در تيم پرسپوليس تغييري نديدم و اگر هم تغييري بوده تاثير منفي داشته است.

 

آشتياني در مورد نيمكت پرسپوليس گفت: همه مي‌گويند كه مربي پرسپوليس چه كسي باشد، اما فكر مي‌كنم كه آوردن يك مربي درجه يك خارجي زمان زيادي را مي‌خواهد تا در تيم تغييرات ايجاد شود. بهترين كار اين است كه كميته فني قوي تشكيل شود تا به همراه مربي تيم تمرينات را بچينند، مشكل پرسپوليس درنحوه تمريناتش است. اگر اين روند هم چنان ادامه پيدا كند، پرسپوليس روزگار خوبي نخواهد داشت.

 

آشتياني در مورد حضور پروين به عنوان مدير تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ظاهرا او زياد مايل نيست كه در ارنج تيم دخالت كند، با پروين كه صحبت مي‌كردم براي دخالت در تيم چندان تمايلي نشان نمي داد و حتي گفت كه به كرمان هم نرفته است، اين نشان مي داد كه او در مسايل فني دخالت زيادي نمي‌كند .

 

بازيكن سابق پرسپوليس با بيان اين كه اگر دنيزلي از ابتداي فصل به پرسپوليس مي‌آمد خوب بود، گفت: اگر دنيزلي از اول فصل به اين تيم مي آمد خوب بود. مانند كي‌روش او را قبول دارم. اما در حال حاضر براي اين كار زمان وجود ندارد و در گزينه هاي داخلي هم فكر نمي كنم كسي باشد كه بتواند مشكلات پرسپوليس را حل كند. بهترين كار اين است كه كميته فني سه نفره قوي تشكيل شود تا تمرينات اين تيم را تغيير دهد. بايد نوع تمرينات بدنسازي و تاكتيكي پرسپوليس تغيير پيدا كند، مشكل اين تيم در تمريناتي است كه انجام مي‌شود. بنابراين بهترين كار ايجاد كميته فني است كه در دسترس‌ترين گزينه همين است. استيلي هم يا بايد برود و يا بايد كوتاه بياييد و صحبت‌هاي آن‌ها را گوش دهد.

 

پيشكسوت پرسپوليس در مورد انتقادهايي كه از ابتداي فصل به حضور استيلي مي‌شد، گفت: حبيب كاشاني از پرسپوليس رفته است، اما در زمان او نيز انتقاد مي‌كردم ، كاشاني بايد با مردم شفاف صحبت مي كرد، اگر او مي خواست دايي را انتخاب كند بايد به او فرصت يك هفته اي مي داد تا برنامه‌هايش را ارائه كند، در حالي كه دايي در خارج از كشور به سر مي‌برد، به او 12 ساعت فرصت داده بود. اين مساله نشان مي داد كه آن‌ها دايي را نمي خواهند ، عكس العمل مردم هم بر همين دليل بود كه چنين كاري با دايي كردند . علي دايي حداقل تيم را قهرمان جام حذفي كرده بود و كنار رفتن او به اين صورت قابل قبول هواداران نبود.

 

آشتياني در ادامه بيان كرد: دوست دارم پرسپوليسي كه تمام عمر و جانم را براي آن گذاشتم، موفق باشد. وقتي اين شكست‌ها را مي بينم غصه مي‌خورم. وقتي مي بينم كه پرسپوليس با اين طرفداران كه در شهرستان ها هم حضور پيدا مي‌كند، نتيجه‌ نمي گيرد، آتش مي گيرم. با چنين نتيجه‌هايي طرفداران مان را نيز از دست مي‌دهيم و اين بسيار غم انگيز است كه هواداراني را كه زمان ما به سختي به دست آمده اند را از دست بدهيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)