پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس گفت: انتخاب اعضای هیأت‌مدیره بر اساس ارتباط و آشنایی بوده است و با این اوضاع نمی‌توان امیدی به آینده داشت.

ابراهیم آشتیانی در خصوص انتخاب اعضای هیأت مدیره اظهار داشت: در تمام ایران تیم‌های دولتی اینگونه اداره می‌شوند. اگر در سایر نقاط دنیا نگاهی بیاندازیم متوجه می‌شویم که اعضای هیأت مدیره افراد ورزشی هستند البته افرادی همچون اقتصاددان و سایر موارد وجود دارند اما به عنوان عضو ویژه در هیأت مدیره فعالیت می‌کنند.

وی افزود: اعضای هیأت مدیره اهمیت زیادی دارند و مهم است که ورزشی باشند. به هر حال همه چیز در ایران وارونه است شما پرسپولیس را پس از انقلاب نگاه کنید همیشه مشکلاتی داشته است. این مسائل باید ریشه‌ای حل شود که اگر اینگونه نشود نمی‌توان امیدی به آینده داشت.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: باشگاه گالاتاسرای را مشاهده کنید یک باشگاه محلی بوده که صدو خورده‌ای سال سابقه دارد. افراد ورزشی در آن فعالیت می‌کنند باید در باشگاه چنین موضوع وجود داشته باشد، مدیرعاملی فعالیت کند که بتواند از پس مسائل و مشکلات مالی برآید. حضور سیاسیون روی چشم اما نه اینکه به عنوان اعضای اصلی فعالیت کنند. می‌توانند به عنوان اعضای ویژه حضور داشته باشند.

آشتیانی با اشاره به حضور زادمهر تصریح کرد: او یک پزشک است و نمی‌دانم که علت حضور او چیست، البته زادمهر دوست من است اما می‌گویم حضور اعضای هیأت مدیره بر اساس ارتباط، آشنایی و پارتی بوده و همین مسئله باعث شده تا پرسپولیس به این وضع بیافتد. ما پرسپولیس را به وجود آوردیم اما حالا هیچ جایی نباید داشته باشیم. شهردار در هیأت مدیره چه کاری می‌‌خواهد انجام دهد؟ مشغله کاری او آنقدر زیاد است که به این مسائل نمی‌رسد.  با این شرایط همان آش است و همان کاسه. به هر حال آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که هرکس که در باشگاه حاضر می‌شود بتواند پرسپولیس را موفق کند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)