پرسپولیس نیوز : کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید حضور افراد غیر ورزشی در ترکیب هیات مدیره این باشگاه، لطمه جدی را به سرخ‌پوشان زده و سبب کسب نتایج ضعیف شده است.

ابراهیم آشتیانی با ابراز تاسف از شرایط کنونی پرسپولیس خاطرنشان کرد: متاسفانه تیم پرسپولیس در حساس‌ترین پست‌ها بازیکن خوبی ندارد و با از دست دادن بازیکنانی چون سید جلال حسینی و مهرداد پولادی شاهد خلاء جدی در خط دفاع هستیم.

او اضافه کرد: یکی دیگر از مشکلات پرسپولیس در این روزها نداشتن بازیساز است. بازیکنان جدید نیز به نظر خیلی نتوانستند کمک‌حال این تیم باشند. متاسفانه ترکیب و چیدمان تیم با رفتن بازیکنان اصلی به هم خورد. نبودن بازیکنی مثل نوری کاملا در تیم به چشم می‌آید.

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از حضور افراد غیر ورزشی و بخصوص غیر فوتبالی در ترکیب هیات مدیره این تیم تصریح کرد: من از همان ابتدا مخالف حضور این هیات مدیره بودم. نمی‌دانم این آقایان چطور و با چه جراتی آمدند و هیات مدیره پرسپولیس را در دست گرفتند.

آشتیانی ادامه داد: در تمام دنیا افراد غیر ورزشی که می‌خواهند به باشگاه‌ها کمک کنند هیچ گاه به صورت مستقیم در تصمیم‌های فنی دخالت نمی‌کنند. اینکه یک نماینده مجلس یا یک فرد سرمایه‌دار بتواند به راحتی در ترکیب هیات مدیره قرار گیرد و در مورد مسائل فنی نیز نظر دهد اصلا قابل قبول نیست.

او با بیان اینکه حضور این افراد به باشگاه پرسپولیس لطمه زده خاطرنشان کرد: حضور افراد غیر فوتبالی در تیم پرسپولیس مانند آن است که به یک فرد ناآگاه بگویند بیا و خلبان یک هواپیما شو! من برای این افراد احترام زیادی قائل هستم اما نباید به خود اجازه می‌دادند تا در ترکیب هیات مدیره حضور پیدا می‌کردند.

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس افزود: متاسفانه در حالی که پیشکسوتان پرسپولیس همگی خانه‌نشین شده‌اند افراد خارج از فوتبال و حتی ورزش سکاندار اداره امور پرسپولیس شده‌اند.

او با انتقاد از امیررضا خادم نسبت به انتخاب اعضای هیات مدیره پرسپولیس تصریح کرد: همان روز اول مستقیما به آقای خادم گفتم که با این رویه لطمه بزرگی را به باشگاه پرسپولیس خواهی زد اما ایشان چندان توجهی به حرف‌های من نکرد. من این روزهای پرسپولیس را می‌دیدم اما متاسفانه باز هم تاکید داشتند که افرادی غیر ورزشی در ترکیب هیات مدیره حضور پیدا کنند.

آشتیانی اشاره‌ای نیز به حضور علی دایی در سمت سرمربی‌گری پرسپولیس کرد و گفت: من برای علی دایی احترام زیادی قائل هستم و قطعا می‌دانم که او علاقه زیادی به موفقیت سرخ‌پوشان دارد. در مورد مبلغ قرارداد او نیز باید بگویم هر سرمربی‌ای دوست دارد پول خوبی را دریافت کند اما اینکه هیات مدیره باشگاه به چه طریقی و با چه معیارهایی به این نتیجه رسیده‌اند را نمی‌دانم.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد روند این تیم در هفته‌های آتی نیز گفت: اگر این تیم می‌خواهد به نتایج بهتری دست یابد باید حداقل سه تا چهار بازیکن خوب برای ترمیم کردن ترکیبش اضافه کند و همچنین باید از کمک فکری پیشکسوتان تیم بهره ببرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)