پرسپولیس نیوز :  پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: نیامدن بازیکنان پرسپولیس به مراسم ختم همایون بهزادی برایم علامت سئوال بود.

ابراهیم آشتیانی  درباره بازگشت سوشا مکانی به تمرینات پرسپولیس با بیان مطلب فوق اظهار کرد: من در مورد مکانی نمی‌توانم قضاوت کنم که آیا گناهکار است یا بی گناه ولی دوست دارم بازیکنان پرسپولیس نمونه باشند و همیشه از این تیم و بازیکنانش به نیکی یاد شود.

وی افزود: بازیکنان جوان نمی‌دانند که با اشتباهاتی که مرتکب می‌شوند، نه تنها به باشگاه بلکه به خودشان لطمه می‌زنند. این اتفاقی است که بارها رخ داده است. پرسپولیس یک باشگاه معمولی نیست و چند میلیون هوادار دارد که رفتار بازیکنان را الگو قرار می‌دهند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره عدم حضور بازیکنان پرسپولیس در مراسم ختم همایون بهزادی تاکید کرد: نیامدن بازیکنان به این مراسم برای من هم علامت سئوال بود. البته محسن بنگر در مراسم حضور داشت ولی در مجموع باید بگویم که بی‌مهری‌ها از طرف باشگاه زیاد است. الان یک عکس از همایون بهزادی در باشگاه پرسپولیس وجود ندارد در حالی که بهزادی یکی از موسسان باشگاه بود.

آشتیانی ادامه داد: من به عنوان پیشکسوت هیچ توقعی ندارم که از طرف باشگاه برایم کاری انجام شود. در مراسم بهزادی هم دیدید که مردم خودشان همه چیز را به خوبی می‌فهمند. ما در گذشته فقط برای هواداران بازی می‌کردیم و الان هم وصیت کرده‌ام که اگر از این دنیا رفتم، هیچکدام از بازیکنان و مسئولان باشگاه در مراسم من حاضر نشوند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)