پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با انتقاد از انتخاب اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه گفت: وزارت ورزش با این انتخاب‌ها به همه پسشکوستان پرسپولیس شوک وارد کرد.

ابراهیم آشتیانی در خصوص انتخاب اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: انتظار من از وزارت ورزش بیش از این بود. ما نسلی مثل کاشانی، کلانی و … را داریم که همگی تحصیل کرده و با سابقه هستند. نسل بعد از ما هم افرادی را در خود جای داده که می‌توانستند در هیات مدیره حضور پیدا کنند.

وی در این باره اضافه کرد: پرسپولیس آنقدر ظرفیت داشت که از جمع پیشکسوتان این باشگاه افرادی را برای هیات مدیره انتخاب کنند. حالا هم این افرادی را که آورده‌اند مگر از کجا می خواهند بودجه بیاورند؟ مشخص است بودجه را از دولت می‌گیرند پس چرا همین بودجه را به ما ندادند تا از داخل جمع پرسپولیس هیات مدیره را انتخاب کنند.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که از رفتار مسئولان وزارت ورزش به شدت گله‌مند بود ادامه داد: من خودم استاد دانشگاه هستم و قبلا هم در هیات مدیره باشگاه بودم. سرپرستی این تیم را هم بر عهده داشتم. امثال من در پرسپولیس زیاد هستند ولی آنها حتی نخواستند با ما حرف بزنند. مردم واقعا از این انتخاب‌ها گیج شده‌اند. به نظرم این انتخاب‌ها تکرار مکررات است.

آشتیانی در بخش دیگری از حرف‌هایش گفت: زمانی نمایندگان مجلس برای حضور در هیات مدیره این باشگاه علاقمند بودند ولی این اواخر دوستان از ارگان‌های دیگر هم به این باشگاه می‌آیند. در این سال‌ها بیشتر از 100 نفر به هیات مدیره پرسپولیس آمدند و رفتند و عاقبت کار هم مشخص است.

وی در خصوص بدهی‌های این باشگاه بیان کرد: این دوستان گفتند که بدهی‌ها را پرداخت می‌کنند. از کجا می‌خواهند بیاورند؟ از جیب شخصی؟ مسلما از دولت خواهند گرفت. حرف من این است چرا این پول را به پیشکسوتان ندادند. در همه باشگاه‌های بزرگ دنیا پیشکسوتان آن باشگاه در راس امور قرار دارند ولی اینجا افراد سیاسی را قرار می‌دهند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص انتخاب رحیمی تاکید کرد: وقتی می‌بینم قبلی‌ها اصلا با فوتبال آشنا نبودند و این همه بدهی بالا آوردند همان بهتر که رحیمی را آوردند که ورزشی است. او شاگرد من در دانشگاه بود و از نظر شخصیتی صد در صد قابل احترام و مورد تایید است.

آشتیانی همچنین گفت: ما عمرمان را در پرسپولیس گذاشتیم ولی با ما در کمال بی‌اعتنایی رفتار می کنند. این انتخاب وزارت ورزش برای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یک شوک بزرگ به همه پرسپولیسی‌ها بود. در هر صورت برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)