پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در ابتدای فصل نتوانست خوب یارگیری کند و بازیکنانی در تیم هستند که در سال‌های گذشته هم جواب ندادند.

ابراهیم آشتیانی در خصوص نتایجی که تیم فوتبال پرسپولیس در هفته‌های اخیر کسب کرده، اظهار داشت: من سال گذشته هم اعلام کردم که در یارگیری پرسپولیس خوب عمل نکرد، هافبک‌های خوبی جذب نکرد و همین مشکل امسال هم تکرار شد، با وجود اینکه علی دایی زمان داشت تا بازیکنان خوبی جذب کند اما این کار را انجام نداد.

وی افزود: البته بازیکنان جوانی حاضر شدند و می‌توان به آنها فرصت داد تا تیم نتیجه بگیرد اما امسال جوابگو نخواهند بود. باید بازیکنان با تجربه هم در کنار تیم قرار می‌گرفتند تا بتوانند بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارند.

این پیشکسوت پرسپولیس تأکید کرد: بازیکنانی چون نوروزی و خلعتبری می‌توانستند به پرسپولیس کمک کنند. البته معتقدم دایی مربی بزرگی است و با همین بازیکنان جوان هم آینده خوبی خواهد داشت. پرسپولیس با این نفرات کارهای دفاعی می‌کند و چشم به ضد حمله دارد، این موضوع هم مانند تیغ دو لبه است ممکن است جواب بدهد و یا ممکن است مانند بازی روز گذشته تیم شکست بخورد.

آشتیانی عنوان کرد: طرفداران باید تحمل کنند و شک نداشته باشند که تیم با این بازیکنان بهتر خواهد شد. معتقدم که پرسپولیس می‌تواند در کورس قهرمانی قرار گیرد و با همین اوضاع هم چیزی کم ندارد.

وی در مورد اینکه چه کسانی در این نتایج نقش بیشتری دارند، تصریح کرد: به طور کلی آماری که فیفا ارائه می‌دهد 15 تا 20 درصد نتایج یک تیم مربوط به سرمربی است. علی دایی هم زحمت زیادی کشیده، او نمی‌توانست امسال 20 نفر را تغییر دهد اما به هر حال افرادی در تیم حضور دارند که سالهای گذشته هم جواب ندادند و فکر نکنم بتوانند خود را به پرسپولیس برسانند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)