ابراهیم آشتیانی معتقد است فصل جدید لیگ برتر کیفیت چندانی نداشته و بازی‌های این لیگ سال به سال ضعیف‌تر می‌شود.

به گزارش ایسنا؛ پیشکسوت پرسپولیس  درباره ارزیابی خود از عملکرد این تیم در دو هفته نخست فصل جدید لیگ برتر اظهار کرد: پیش از اینکه درباره پرسپولیس صحبت کنم باید بگویم که موضوعی که برای من تعجب‌برانگیز است این است که کیفیت لیگ برتر هر سال پایین‌تر می‌آید. حرف اشتباهی در فوتبال ما وجود دارد که مربیان می‌گویند تیم در هفته‌های اول هنوز جا نیفتاده در صورتی که این اصلا درست نیست.

 

وی افزود: وقتی یک تیم کار خود را شروع می‌کند باید به مرز آمادگی صددرصد رسیده باشد. 10 بازی اول 30 امتیاز مهم دارد که شاید در ادامه فصل قابل جبران نباشد اما بعضی از مربیان می‌گویند که ما تا هفته‌های اول آماده نیستیم و بدن بازیکنان هنوز تحت تاثیر فصل بدنسازی است. اما این صحبت قابل قبول نیست.

 

آشتیانی با اشاره به اینکه کیفیت بازی‌های لیگ واقعا پایین است گفت: متاسفم که بازی‌های لیگ ما چندان کیفیتی ندارد. تازه پول‌های زیادی هم به این بازیکنان داده می‌شود. ما دیگر روی دست کشورهای عربی زده‌ایم. حیف این پول‌ها که خرج این بازیکنان شود.

 

کاپیتان سال‌های دور پرسپولیس درباره بازی‌های این تیم هم گفت: دیشب بازی پرسپولیس را دیدم. برتری پرسپولیس محسوس بود. اما ذوب آهن که یک تیم ریشه‌دار است حرفی برای گفتن نداشت و پاس‌هایی که می‌دادند ارزش فنی نداشت. ما شب گذشته یک صحنه خوب فوتبالی ندیدیم در حالی که تماشاگران به ورزشگاه می‌آیند تا صحنه‌های زیبای فوتبال را ببینند و به طور مثال کارهای ترکیبی را از تیم محبوب خود تماشا کنند.

 

آشتیانی گفت: پرسپولیس تقریبا همان تیم فصل گذشته است و زیاد تغییری نکرده. این تیم هنوز در پست هافبک دفاعی مشکل دارد. دهنوی بازی‌ساز نیست اما می‌خواهد این نقش را بازی کند و پاس‌هایش اشتباه می‌شود. حقیقی یک بازیکن جنگنده است و در کنار او باید یک بازی‌ساز هم در پرسپولیس باشد. با این حال در بازی دیشب هر دو تیم از نظر بدنی وضعیت خوبی نداشتند و میزان دوندگی‌شان یک سوم استانداردهای دنیا بود که این برای فوتبال ما جالب نیست.

 

وی در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی‌اش از آینده پرسولیس در لیگ چیست گفت: طرفداران پرسپولیس زیاده‌خواه هستند و از تیم‌شان قهرمانی می‌خواهند. پرسپولیس امسال محکوم به این است که در میان تیم‌های بالای جدول باشد و برای قهرمانی بجنگد. فصل گذشته پرسپولیس خوب نتیجه نگرفت و امسال هواداران این تیم نمی‌توانند تحمل کنند که این تیم در میانه‌های جدول باشد. لیگ ما زیاد سطح بالایی ندارد و پرسپولیس می‌تواند با کمی بازی بهتر و حمایت هوادارانش به بهترین نتایج برسد. البته به نظر من دایی باید جوان‌گرایی را در پرسپولیس بیشتر کند. پیام صادقیان شب گذشته عملکرد خوبی داشت و بهتر است که از این گونه بازیکنان بیشتر استفاده شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)