خبرگزاری پرسپولیس : عضو کمیته فنی پرسپولیس گفت: ما اعضای کمیته فنی براساس آمار و ارقام به این نتیجه رسیدیم که ژوزه کارایی لازم در پرسپولیس را ندارد.

ابراهیم آشتیانی افزود: ما وظیفه مان را در ارائه مسائل فنی انجام دادیم و الان رویانیان باید مسائل حقوقی را پیگیری کند و قرارداد ژوزه را فسخ کند.  
 
عضو کمیته فنی پرسپولیس در ادامه بیان داشت: یحیی گل محمدی هم که به عنوان سرمربی موقت انتخاب شد اگر بتواند نتیجه خوبی در جام حذفی با پرسپولیس بگیرد تا پایان فصل ابقا می شود.  
 
عضو کمیته فنی پرسپولیس گفت: من از همان ابتدا هم گفتم که ژوزه گوش شنوایی ندارد و به نظرات کمیته فنی اهمیتی نمی دهد وی در جلسه دیروز نیامد تا از عملکردش دفاع کند.  
 
وی تصریح کرد: ژوزه منصفانه با اعضای کمیته فنی برخورد نکرد ما قصد دخالت در ترکیب تیم را نداشتیم فقط می خواستیم به وی در شناخت بیشتر در پرسپولیس کمک کنیم.  
 
آشتیانی عنوان کرد: ما تصور می کردیم ژوزه یک مربی حرفه ای است از نظرات کمیته فنی پرسپولیس استقبال می کند اما وی اعتقادی به نظرات کارشناسان فوتبال ندارد.  
 
وی بیان داشت: مربیان بزرگ وقتی می بینند که در تیمشان موفق نیستند استعفا می دهند اما ژوزه به خاطر پول تا الان مقاومت کرده و استعفا نمی دهد.  
 
عضو کمیته فنی گفت: ژوزه با سن و سالی که دارد دیگر نمی تواند برای پرسپولیس کارایی داشته باشد. به نظرم رویانیان باید هر چه سریعتر حکم اخراج این مربی پرتغالی را بدهد .
 
وی بیان کید: همانطور که بازیکنان به خاطر نتایج ضعیف جریمه می شوند مسئولان پرسپولیس باید از قرار داد ژوزه حداقل 20 درصد را کسر کنند و با وی قطع همکاری کنند.  
 
آشتياني در مورد حضور پروین در کنار گل محمدی گفت: پروین جزو بزرگان تیم پرسپولیس است. ما  اعضای کمیته فنی تصمیم گرفتیم که پروین را بالای سر تیم قرار بدهیم تا در تمرینات کمک حال گل محمدی باشد.  
 
وی در خصوص دستیاران گل محمدی گفت: ما چند پیشکسوت در پرسپولیس از جمله عبدی، کماسی، سلطانی و رضایی را به عنوان مربی گل محمدی پیشنهاد دادیم و وی از بین این 4 نفر می تواند دستیارش را انتخاب کند.  
 
وی تصریح کرد: به نظرم مسئولان پرسپولیس دیگر نباید مربی خارجی برای تیم بیاورند. مربیان خارجی فقط پول بیت المال را هدر می دهند و کارایی دیگری برای فوتبالمان تا الان نداشتند. ما مربیان وطنی زیادی داریم که از لحاظ فنی نسبت به خارجی ها برترند و می توانند به تیم پرسپولیس کمک کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)