بازیکن سابق پرسپولیس گفت: AFC و داوری روی نتیجه بازی تاثیرگذار بودند اما پرسپولیس هم در خلق موقعیت خوب عمل نکرد.

اردلان آشتیانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شکست یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل الدحیل قطر اظهار داشت: مهمترین نکته این بود که‌ AFC حکم بازی بن‌عطیه را صادر کرد و این موضوع به تقویت خط دفاع الدحیل خیلی کمک کرد. از طرفی پرسپولیس به خاطر مصدومیت سعید آقایی مجبور شد سیستم خود را تغییر دهد.

وی افزود: ابتدا همه فکر می‌کردند پرسپولیس ۲-۴-۴ بازی می‌کند، اما در اصل ۲-۵-۳ بازی می‌کرد و شجاع، سید جلال و کنعانی زادگان کنار هم بودند و پرسپولیس توانسته بود در وسط زمین ایجاد تراکم کند و استراتژی گل‌محمدی هم خوب بود و توانست سوار بازی شود اما پرسپولیس در خلق موقعیت خوب عمل نکرد و یک موقعیت داشت که آل‌کثیر به بیرون زد. الدحیل هم می‌توانست به جز همان پنالتی گل بزند، اما نشد. هر دو تیم بسته بازی کردند و فکر می‌کنم تساوی عادلانه‌تر بود.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره پنالتی که برای الدحیل در این بازی گرفته شد، گفت: به نظرم خطای شجاع روی بازیکن الدحیل بیرون از محوطه جریمه رخ داد. در کل AFC و داوری روی نتیجه بازی تاثیرگذار بودند، اما پرسپولیس هم در خلق موقعیت خوب عمل نکرد.

آشتیانی در پایان در مورد با بازی پرسپولیس و الشارجه خاطرنشان کرد: پرسپولیس حتماً باید این بازی را ببرد تا بتواند صعود کند و این برد دور از دسترس نیست. درست است که تیم حریف چهار بازیکن خارجی تاثیرگذار دارد، اما دفاع و دروازه‌بان‌شان ضعیف است و پرسپولیس می‌تواند از این ضعف استفاده کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)